تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهدی محمدی: آمریکا سعودی‌ها را مجبور کرده تا قبل از مذاکره در الحدیده پیروز شوند +فیلم

آمریکا سعودی‌ها را مجبور کرده تا قبل از مذاکره در الحدیده پیروز شوند +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ائتلاف سعودی‌ها و اماراتی‌ها در روزهای اخیر با تشدید حملات خود به غرب یمن در تلاش هستند تا بندر الحدیده، مهمترین درگاه کمک‌رسانی به مردم یمن که در معرض قحطی هستند را اشغال کند. تلاش آنان به این خاطر است تا  بتوانند در مذاکرات صلح آتی در یمن دست برتر را برای امتیازگیری داشته باشد؛ حملاتی که در چهار ماه گذشته با مقاومت مردم یمن در جلوگیری از سقوط الحدیده به شکست انجامیده است.

مهدی محمدی تحلیگر مسائل بین الملل با انتشار ویدئویی در حساب کاربری شخصی خود در اینستاگرام درباره شرایط فعلی الحدیده نوشت:

در الحدیده نبرد بالا گرفته است. می گویند سخت تر از هر وقت دیگری است. امریکایی ها به سعودی گفته اند باید قبل از نشستن سر میز مذاکره یک پیروزی بزرگ به دست بیاید. بنابراین حجم جنایت آخرین چیزی است که نگران آنند. تصورشان احتمالا این است که مردم یمن، گرسنگی کشیده، رنج دیده و خسته اند. اما هیچ درکی ندارند از اینکه جراحت تن و رنج جسم، چه سان می تواند روح را نیرومند و قوی کند. الحدیده اگر هم پایانی باشد، پایان رویای نحس صدامکی خواهد بود که خیال می کرد اگر رکورد وحشی گری را بشکند او را در خاورمیانه به چیزی خواهند گرفت. نمی دانست که اینجا گورستان دیکتاتورها هم هست. الحدیده برای صدامک سعودی سرزمین شگفتی ها خواهد بود؛ چنانکه هرگز از یادها نرود.

آمریکا سعودی‌ها را مجبور کرده تا قبل از مذاکره در الحدیده پیروز شوند +تصویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهدی محمدی: آمریکا سعودی‌ها را مجبور کرده تا قبل از مذاکره در الحدیده پیروز شوند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..