تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین جشنواره و نمایشگاه اقوام ایرانی و توانمندی‌های گردشگری در کردستان برگزار می‌شود

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سیدمحسن علوی در تشریح برنامه‌های این اداره کل در خصوص معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، گفت:معرفی استان کردستان در حوزه گردشگری و جذب سرمایه‌گذاران و تسهیل فعالیت آنان در اولویت قرار گرفته است.

وی گفت:خوشبختانه در راستای نیل به این هدف، بخش خصوصی همراه و بازوی توانمند دولت در زمینه رونق کسب و کار و اشتغال است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان تصریح کرد: در این راستا نخستین جشنواره و نمایشگاه اقوام ایرانی و توانمندی‌های گردشگری استان با همراهی بخش خصوصی از ۲۷ آبان‌ماه الی ۴ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در این شهر برپا می‌شود.

علوی بخش‌های این نمایشگاه را شامل ملزومات سفر، اجرای نمایش و موسیقی اقوام، هتلداری و صنایع وابسته، بوم‌گردی، گردشگری زیارتی، آژانس‌های مسافرتی، طبیعت‌گردی، سیاه چادر‌های عشایری و سوغات استان‌ها دانست و افزود: همچنین بخشی نیز به اجرای رقص آئینی اقوام مختلف ایرانی و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/م

نخستین جشنواره و نمایشگاه اقوام ایرانی و توانمندی‌های گردشگری به میزبانی کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین جشنواره و نمایشگاه اقوام ایرانی و توانمندی‌های گردشگری در کردستان برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..