تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سوتی عجیب در برنامه رضارشیدپور+عکس

ساعت24 - گاف وله پخش شده در برنامه آن جا بود که وقتی تصویر خوشنویس پیش کسوت یعنی غلامحسین امیرخانی در حال نمایش بود، رضا رشیدپور نام او را رضا امیرخانی اعلام کرد.

شنبه صبح در برنامه «حالا خورشید» وله جدیدی با عنوان «حالا خورشید میزبان بزرگان» و با صدای رضا رشیدپور پخش شد که هنرمندان، استادان و چهره‌های مهمی را که تا به حال در این برنامه حضور پیدا کرده بودند، نشان می‌داد.

 گاف اول آن جا بود که وقتی تصویر خوشنویس پیش کسوت یعنی غلامحسین امیرخانی در حال نمایش بود، رضا رشیدپور نام او را رضا امیرخانی اعلام کرد و نام این رمان نویس ۴۵ ساله زیرنویس شد. «حالا خورشید» در مهرماه امسال میزبان استاد غلامحسین امیرخانی خوشنویس ۸۰ ساله و پیش کسوت بود و تاکنون میزبان رضا امیرخانی نویسنده نبوده است.

گاف وحشتناک «حالا خورشید» سوژه شد+عکس

منبع:پارس نیوز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سوتی عجیب در برنامه رضارشیدپور+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..