تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو آغاز به کار کرد

با حضور 190 شرکت خارجی: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو آغاز به کار کرد به جرأت می توان اذعان کرد که نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران بی تاثیری تحریم های آمریکا را به اثبات رساند به طوری که در این نمایشگاه نزدیک به 700 شرکت حضور دارند.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران امروز (دوشنبه) با حضور 190 شرکت خارجی از 11 کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه که تا 24 آبان ماه برپا خواهد بود، 510 شرکت داخلی و 190 شرکت خارجی از کشورهای فرانسه، یونان، ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی، هند، ایتالیا، لهستان، مالزی و رومانی حضور دارند.
در آیین افتتاح این نمایشگاه عباس قبادی سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و محمدرضا سروش مدیرعامل سایپا حضور داشتند.
محمد خضرایی قهرمانی مدیر عامل شرکت بازرگانی بین المللی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه به ایرنا گفت: به جرأت می توان اذعان کرد که نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران بی تاثیری تحریم های آمریکا را به اثبات رساند بطوری که در این نمایشگاه نزدیک به 700 شرکت حضور دارند.
قهرمانی اضافه کرد: برخی از کشورها از جمله ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی و هند در این نمایشگاه بصورت گروهی (پاویون) حضور دارند.
مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو گفت: این نمایشگاه در فضایی افزون بر 27 هزار متر مربع ( فضای مفید) و در 14 سالن نمایشگاهی و فضای باز محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است.
به گزارش ایرنا، در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران انواع قطعات و مجموعه های خودرو، انواع قطعات فنی و موتوری خودرو، انواع قطعات بدنه خودرو، انواع ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، مجموعه های تحقیقاتی و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، نشریات تخصصی صنعت خودرو، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو و سایر تجهیزات و خدمات این حوزه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذاری های خارجی، معرفی دستاوردها ، ظرفیت ها و توانمندی های کارخانه ها و شرکت های داخلی، بستر سازی برای توسعه مبادلات و همکاری های صنعتی شرکت های ایرانی و خارجی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و انتقال دانش، فناوری و تجربیات موفق جهانی به کشور و کار آفرینی و اشتغال پایدار، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
این نمایشگاه تا 24 آبان هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان و فعالان صنعت خوردو است.

  -پايگاه خبری بازار سرمايه -سنا توسط: ديدگاه خود را درباره اين مطلب بيان کنيد. لطفا ديدگاه خود را بيان نماييد

کد تایید را در اینجا وارد کنید *

لطفا رتبه پيشنهادی خود به اين خبر را مشخص نماييد كم 1 2 3 4 5 6 7 8 9 زياد 1 2 3 4 5 6 7 8 9 0 نفر به اين مطلب رای داده اند لطفا رتبه پيشنهادی خود را انتخاب كنيد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو آغاز به کار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..