تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خالق «مرد عنکبوتی» درگذشت

«استن لی» نویسنده مجموعه کتاب‌های مصور مارول که با خلق شخصیت هایی چون «مرد عنکبوتی»، «مرد آهنی»، «مردان ایکس » و«چهار شگفت‌انگیز» به سینمای ابرقهرمانی جان بخشید، در سن ۹۵ سالگی درگذشت.

به گزارش ایسنا به نقل از سی ان ان، لی با همکاری چند هنرمند دیگر از جمله «جک کربی» و «استیو دیتکو» شخصیت‌های کمیک زیادی را تحت عنوان مجموعه کتاب‌های مصور مارول خلق کردند که از آن جمله می‌توان به «مرد عنکبوتی»، «هالک»، «مردان ایکس»، «ثور»، «بلک پنتر»، «کاپیتان آمریکا» و «انتقام جویان» اشاره کرد که همه این داستان‌ها در سینما مورد اقتباس قرار گرفت و فیلم‌های موفق و پرفروشی بر اساس آنها ساخته شد.

گرچه استن لی در سال ۱۹۷۲ و پس از تغییرات مدیریتی، کمپانی مارول را ترک کرد اما تا آخر عمر به عنوان رئیس بازنشسته این کمپانی شناخته می‌شد و در بسیاری از فیلم‌هایی که بر اساس رمان‌های مصور مارول  ساخته می‌شد، در نقش‌های کوتاهی مقابل دوربین می‌رفت.

«هیو جکمن» بازیگر نقش «مرد آهنی» از جمله چهره‌های هالیوودی است که با واکنش به خبر درگذشت «استن لی» در صفحه توییتر خود نوشت: «ما یک نابغه خلاق را از دست دادیم. او یک نیروی پیشگام در دنیای ابرقهرمانی بود و من به این افتخار می‌کنم که بخشی از میراث به‌جامانده از «استن لی» بودم و در نقش یکی از شخصیت‌های او بازی کردم».

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خالق «مرد عنکبوتی» درگذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..