تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی‌روش باید دست به سینه به «آزادی» می‌رفت!

۷۹۶۱۹۶

۱۹۱۴ بازدید

 مربی اسبق تیم ملی گفت: وقتی رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال و کنفدراسیون آسیا برای تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا به تهران آمده اند، کارلوس کی‌روش هم باید دست به سینه به ورزشگاه آزادی می آمد.

ایرنا: نادر فریاد شیران، مربی اسبق تیم ملی اظهار داشت: عملکرد پرسپولیس شاهکار بود و کسب مقام نایب قهرمانی کم ارزش تر از قهرمانی نبود. متاسفانه کی روش علاقه ای به موفقیت پرسپولیس نداشت و حتی اقداماتی هم در راستای این مساله انجام داد. فراموش نکنید قبل از شروع فصل او به بازیکنان پرسپولیس می گفت اگر پیراهن تیم ملی را می خواهند باید این تیم را ترک کنند.

دروازه بان اسبق تیم ملی خاطر نشان ساخت: کی روش نه تنها نتوانست برای پرسپولیس حاشیه سازی کند و این تیم را از مسیر موفقیت دور سازد بلکه پرسپولیس را متحدتر و منسجم تر کرد و رفتارهای خصمانه اش باعث شد میلیون ها هوادار این تیم از وی متنفر شوند.

فریادشیران با انتقاد از مدیریت سابق پرسپولیس گفت: عده ای در پرسپولیس به شهرت رسیدند و برای این تیم مشکلات زیادی را ایجاد کردند. مگر قرار نبود آقایان درباره این که چرا پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم شد حرف بزنند؟ چرا حاضر به این کار نیستند؟

کی‌روش باید دست به سینه به آزادی می‌رفت!

او افزود: چرا هیچ نهادی به تخلفات و اقداماتی که در فوتبال و خصوصا در باشگاه پرسپولیس صورت گرفت رسیدگی نمی کند؟ تخلف از این گسترده تر که یک تیم به خاطر اشتباه و ندانم کاری بعضی افراد از 2 پنجره نقل و انتقالات بازیکن محروم می شود؟

وی با انتقاد از عدم حضور سرمربی تیم ملی در روز فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی گفت: در روزی که رئیس فدراسیون بین الملی فوتبال با جت اختصاصی به تهران می آید و رئیس و تمام مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه حضور دارند کارلوس کی روش در ایران نیست. این ناراحت کننده و تاسف برانگیز است.

فریاد شیران اظهار داشت: این ضعف مدیریت فدراسیون فوتبال است که توان مدیریت کی روش را ندارند. در فینال معتبرترین و مهم ترین تورنمنت باشگاهی قاره آسیا سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باید دست به سینه در ورزشگاه حاضر می شد.

مربی اسبق سایپا پیش بینی کرد کی روش پس از جام ملت های آسیا ایران را ترک می کند و گفت: او از همین حالا بهانه های ناکامی خود را آماده کرده است. اگر تیم ملی در جام ملت های آسیا نتیجه نگیرد، کی روش علی کریمی، حمید استیلی، زلاتکو کرانچار و برخی دیگر را عامل ناکامی خود معرفی می کند.

فریاد شیران در پایان گفت: متاسفانه تاج و دوستانش می خواهند به هر شیوه ای در فدراسیون باقی بمانند و برای همین مقابل تمام رفتار های کی روش کوتاه می آیند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی‌روش باید دست به سینه به «آزادی» می‌رفت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..