تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هتلی به عنوان مدرسه در سوئد +تصاویر

هتلی به عنوان مدرسه در سوئد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ۳۰ مدرسه سوئدی متعلق به سازمان مدارس آزاد "Free School Organization"روشی به نام  ویترا به کار گرفته شده است که در این متد کلاس و اتاق درسی وجود ندارد در عوض دانش آموزان در گروه هایی بر اساس نوین ترین اصول آموزشی، آموزش می‌بینند و پرورش داده می‌شوند.

فضاهای طراحی شده در این مدرسه با عنوان "The wateringhole"، "The show off"، "The cave "، "The camp fire" و "The laboratory" - است که نوع متفاوتی از آموزش و یادگیری رابه نمایش گذاشته است.

در روش ویترا، آن‌ها به کلاس‌های معمول اعتقادی ندارند و دیدگاه سازمان، مدرسه بدون کلاس  هر روز برای هر دانش آموزی رشد جداگانه ای فرض می‌کنند، زندگی با فرهنگ محیطی و آموختن از محیط اطراف بسیار مهم است. در این روش‌ها لب تاپ بچه‌ها مهم‌ترین وسیله ای است که هر روز مورد استفاده قرار می‌گیرد، آن‌ها می‌توانند هنگام کار کردن با کامپیوتر بنشینند، دراز بکشند و یا بایستند. 

بیشتر بخوانید: توت فرنگی با طعم سوزن +تصاویر 

هتلی به عنوان مدرسه در سوئد +تصاویر

هتلی به عنوان مدرسه در سوئد +تصاویر

هتلی به عنوان مدرسه در سوئد +تصاویر

هتلی به عنوان مدرسه در سوئد +تصاویر

هتلی به عنوان مدرسه در سوئد +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هتلی به عنوان مدرسه در سوئد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..