تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سینما قبل از پیشرفت تکنولوژی +فیلم

سینما قبل از پیشرفت تکنولوژی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با نگاهی به گذشته درمی‌یابیم بسیاری از فیلم های قدیمی همچون "چارلی چاپلین" و "لورل و هاردی" تنها جلوه ویژه‌ای که به فیلم اضافه می شد حرکت‌های نمایشی بازیگران بوده و فیلمبرداری که از صحنه های بازی صورت می‌گرفت بسیار ساده و ابتدایی بود. حتی در بعضی موارد برای روح بخشیدن به فیلم با ساده ترین ایده موجب تغییرات دیدنی در ساخت آن می شدند.

اما با پیشرفت تکنولوژی دوره مراحل مقدماتی به پایان رسید و به چشم انداز گسترده ای از دستاوردهای فیلم و سینما دست پیدا کردیم. تکنولوژی پیشرفته و پیشروی در آن، عناصر متوالی از زیبایی شناختی را به فیلم‌های سینمایی اضافه کرد به گونه‌ای که ابزاری همیشگی برای  فیلم‌سازان شد. در حقیقت با گسترده شدن فناوری جنبه‌های زیبایی شناختی فیلم مطرح شد.

در ادامه بخشی از فیلم چارلی چاپلین را مشاهده می کنید که سینما را قبل از پیشرفت تکنولوژی نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: تکامل تکنولوژی در عکس برداری فضایی +تصاویر 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سینما قبل از پیشرفت تکنولوژی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..