تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نرم افزار کاهش خستگی چشم Bluelight Filter for Eye Care 2.9.25 – اندروید

 Bluelight Filter یک اپلیکیشن خوب برای سیستم عامل اندروید می باشد که ارائه قابلیت های بی نظیر خستگی چشم ناشی از کار زیاد با گوشی را کاهش داده و کاربران می توانند با دانلود Bluelight Filter for Eye Care با اعمال تنظیمات مختلف در نور و اجرای برنامه ها این قابلیت را برای کاربران اندروید فراهم می آورد. شما می توانید به خوبی توسط این برنامه دیگر نگران خستگی چشم خود در هنگام کار کردن با گوشی در شب نبوده و هنگامی که کار می کنید با فعال کردن این برنامه به خوبی این مشکل را برطرف نمایید. نرم افزار دارای بخش های تنظیمی مختلفی می باشد که کاربران می توانند آن را تنظیم کرده و رنگ صفحه خود را به صورت بهینه سازی شده درآورند تا دیگر چشم شان مورد اذیت واقع نشود.

با دانلود Bluelight Filter for Eye Care کاربران می توانند از یک تابع برای روشن و خاموش کردن این قابلیت استفاده کرده و تنها با یک دکمه از یک حالت به جالت دیگر بروند. امکان خوابیدن آسان در این حالت فعال شده و کاربران می توانند تا نورآبی را برای این منظور فعال نمایند تا حس خوبی بهشان دست بدهد. نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار زیبایی می باشد که می توانید از تمامی ابزارهای برنامه به خوبی استفاده کرده و ابزارهای لازم را در یک حالت در صفحه اول گوشی خودتان داشته باشید. داشتن فیلترهای مختلف رنگی می تواند انتخاب های زیادی را به شما بدهد. این برنامه قابلیت ارائه ۵ فیلتر برای رنگ های مختلف سیستم عامل را ارائه داده و می توانید از چشمان شما در برابر اشئه های مضر گوشی محافظت نماید. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Bluelight Filter for Eye Care از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

 کاور-Bluelight-Filter

 Bluelight-Filter-Screenshot

info

Bluelight from your smartphone or tablet causes strain on your eyes and prevents you from falling asleep easily at night.

This app adjusts your screen color to reduce the blue light and helps your eyes to relax, making it easier for you to fall asleep.

Changelog :

The application has a new function to turn on/off the filter on schedule.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نرم افزار کاهش خستگی چشم Bluelight Filter for Eye Care 2.9.25 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..