تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلر رئال مادرید تحت عمل جراحی قرار گرفت

۷۹۶۱۷۴

۴۱۵ بازدید

کیلور ناواس، گلر رئال مادرید تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت.

ورزش سه: کیلور ناواس، گلر رئال مادرید تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت.

گلر رئال که در این فصل نیمکت نشین شده، با مشورتی که با تیم ملی کاستاریکا انجام داد، تصمیم گرفت در اردوی این تیم شرکت نکند تا تحت عمل جراحی قرار گرفته و مصدومیتش را به کل از بین ببرد.

گلر رئال مادرید تحت عمل جراحی قرار گرفت

در حقیقت، عمل جراحی که او انجام خواهد داد، پیشگیرانه است و او با این اقدام سعی دارد از مصدومیت های آینده جلوگیری کند. باشگاه رئال مادرید و تیم ملی کاستاریکا از این تصمیم ناواس مطلع بودند و او نیز در اینستاگرام با انتشار پستی از همسرش به خاطر زحماتش پیش از جراحی تشکر کرد.

ناواس در این فصل، جایگاهش را در درون دروازه رئال در دیدارهای چمپیونزلیگ و لالیگا از دست داده ولی در تلاش است که بتواند دوباره به ترکیب این تیم بازگردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلر رئال مادرید تحت عمل جراحی قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..