تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیتم رپ فردوسی‌پور برای حماسه پرسپولیس با اجرای گروه سون!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حضور نوستالژیک پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا انگار حسابی بچه های 90 را به سر ذوق آورده بود که قصه پرسپولیس را از ماجرای خیریت مهدی طارمی تا روز فینال را تبدیل کرده بودند به شعری رپ که جای نریشن های عادی روی تصاویر خوانده می شد.

آیا این شعر که همه اتفاقات را با قافیه های ضعیف که شباهت زیادی به آهنگ های رپی داشت که این روزها از رپرهایی هایی مثل تتلو ، هیچ کس و ...  نمونه هایش را زیاد داشته اند. شعرهایی با کنار هم چیدن جملات بدون توجه به ریتم در کنار هم می خوانند و البته طرفدار هم دارد.

البته این شعر رپ برای پرسپولیس که مازیار کوپی دار یکی از اعضای تیم تهیه برنامه خوانده بود و اجرای موزیکش بر عهده گروه سرشناس سون بوده است!

او داشت احتمالا سبک جدیدی از آیتم سازی را تست می کرد و حالا باید دید بعد از پخش این آیتم چه واکنشی به آن وجود خواهد داشت!

4141




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیتم رپ فردوسی‌پور برای حماسه پرسپولیس با اجرای گروه سون!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..