تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امنیت و آرامش پلیس در مرزها و داخل کشور خط قرمز پلیس است

امنیت و آرامش پلیس در مرزها و داخل کشور خط قرمز پلیس استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، حسین اشتری فرمانده انتظامی ساعتی پیش برای سفر دو روزه وارد استان گلستان شد و با آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان دیدار کرد.

سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی ناجا در این دیدار با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی ناجا در برقراری و گسترش نظم و امنیت گفت: در شهادت و خدمت صادقانه به مردم در نیروی انتظامی همیشه باز است.

وی گفت: امنیت و آرامش پلیس در مرزها و داخل کشور خط قرمز پلیس است و در این راستا کارکنان ناجا تا پای جان ایستاده‌اند.

فرمانده ناجا با اشاره آموزش‌ها و گزینش کارکنان انتظامی در رده‌های مختلف گفت : تکیه بر آموزه‌های دینی و ارزشی، خدمت صادقانه به مردم، اجرای صحیح و دقیق ماموریت‌های محوله از مهمترین مسائل مورد تاکید است.

سردار اشتری فرمانده انتظامی مردم را سرمایه اجتماعی پلیس دانست و گفت: مشارکت مردمی در اجرای ماموریت‌ها با نگاه پیشگیرانه از جمله سیاست‌های پلیس است و معتقدیم در هر عرصه‌ای که مردم با پلیس همراه بودند موفقیت پلیس چند برابر شد.

آیت‌الله نورمفیدی در این دیدار با اشاره به شهدای نیروی انتظامی گفت: وظیفه همه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

انتهای پیام/ب

دیدار  فرمانده انتظامی ناجا با آیت‌الله نورمفیدی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امنیت و آرامش پلیس در مرزها و داخل کشور خط قرمز پلیس است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..