تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمول رهايي از قاتل درجه يک کودکان

فرمول رهايي از قاتل درجه يک کودکان

خبرگزاري آريا – با تمام پيشرفت‌هايي که در زمينه پزشکي صورت گرفته، هنوز هم التهاب ريه که به اصطلاح به آن ذات‌الريه مي‌گويند، با وجود اين که قابل پيشگيري و درمان است، اصلي‌ترين عامل مرگ و مير در کودکان زير پنج سال در دنيا به شمار مي‌رود و همين مساله باعث شد تا به گزارش سازمان بهداشت جهاني، در سال ۲۰۰۹، به منظور اطلاع‌رساني در زمينه اين بيماري، ۱۲ نوامبر مصادف با ۲۱ آبان هر سال به نام روز جهاني ذات‌الريه نام‌گذاري شد.
اگرچه واکسن‌ها و روش‌هاي پيشگيرانه ديگر، حجم بار اين بيماري را در دنيا کاهش داده است، اما با توجه به آمار مرگ و ميرهاي ناشي از ابتلا به اين بيماري، هنوز هم بايد در اين زمينه فعاليت‌هايي صورت گيرد. مردمي که در کشورهاي فقير زندگي مي‌کنند بيشتر در معرض ابتلا به ذات‌الريه قرار دارند و در اين ميان، کودکان صرف‌نظر از اين که کجا متولد شده‌اند، در صورت دريافت نکردن واکسن‌ها و داروهاي لازم، بيش از هر گروه ديگري در معرض ابتلا قرار دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمول رهايي از قاتل درجه يک کودکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..