تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا بازیکنان تیم ملی فوتبال بی خیال فضای مجازی شدند؟

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تمرین‌ امروز(دوشنبه) تیم ملی فوتبال ایران اتفاق عجیبی رخ داد.ماجرا از این قرار است که حدود ۲۰ نفر از اهالی رسانه مانند همیشه با حضور در محل تمرین شاگردان کارلوس کی روش قصد پوشش خبری این تمرین و مصاحبه با برخی بازیکنان یا اعضای کادرفنی را داشتند اما ناگهان امیرحسین حسینی، مدیر رسانه تیم ملی فوتبال کشورمان امیر حسین حسینی مدیر رسانه ای تیم ملی ضمن عذرخواهی از اصحاب رسانه اعلام کرد بازیکنان و اعضای کادرفنی از خبرنگاران عذرخواهی کرده و اعلام کرده اند طبق تصمیمی جمعی نمی خواهند با رسانه ها صحبت کنند. حتی خودم با آنها صحبت کردم تا با خبرنگاران صحبت کنند اما فعلا تصمیمی برای این کار ندارند. حتی علیرضا بیرانوند، محمدرضا خانزاده و محمد حسین کنعانی زادگان قصد داشتند در ابتدای تمرین با اصحاب رسانه گفت و گو کنند اما آنها هم به تبعیت از اقدام سایر نفرات از این امر منصرف شدند.

لحظاتی پس از این اتفاق مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: کی روش و شاگردانش تصمیم گرفته اند به صورت موقت با رسانه ها صحبت نکنند اما من دلیل این کار را نمی دانم.

ساعاتی پس از تمرین امروز تیم ملی بیشتر بازیکنان این تیم به جز سردار آزمون، سامان قدوس و حتی خود کارلوس کی روش صفحه اینستاگرام‌ خود را از دسترس خارج کردند که برخی رسانه ها علت این موضوع را از به پرداخت نشدن پاداش آنها در جام جهانی و همچنین بی توجهی مسئولان به تیم ملی اعلام کردند اما یکی از مسئولان تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار ما این دلیل را برای از دسترس خارج شدن صفحه اینستاگرام بازیکنان تیم ملی رد و اعلام کرد به هیچ وجه ملی پوشان با این دلیل چنین کاری انجام نداده اند. محمدرضا ساکت و مهدی تاج بارها در تمرینات تیم ملی حضور یافته اند.

پرداخت نشدن پاداش ها دلیل دوری بازیکنان تیم ملی از فضای مجازی نیست

حال باید دید آیا این اقدام جمعی با توهین هایی که در روزهای اخیر به سرمربی تیم ملی و برخی بازیکنانش در فضای مجازی صورت گرفته است ارتباطی دارد یا خیر؟

پرداخت نشدن پاداش ها دلیل دوری بازیکنان تیم ملی از فضای مجازی نیست

پرداخت نشدن پاداش ها دلیل دوری بازیکنان تیم ملی از فضای مجازی نیست

بیشتر بخوانید:

زمان تمرین تیم ملی فوتبال مشخص شد

تمرین تیم ملی فوتبال زیر بارش باران/ کی روش با تاخیر آمد

اظهار نظر کارشناسان درباره حواشی اعلام لیست جدید تیم ملی فوتبال ایران

چشمی:خدارا شکر فیفا دی را از دست ندادیم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا بازیکنان تیم ملی فوتبال بی خیال فضای مجازی شدند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..