تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو جوان موتورسوار بر اثر تیراندازی افراد ناشناش به‌قتل رسیدند

ساعت 24- فرمانده نیروی انتظامی آبادان گفت: دو جوان امروز در آبادان بر اثر تیراندازی افراد ناشناش، به قتل رسیدند.

سید محسن تقی زاده حادثه قتل ۲ جوان موتور سوار را تایید و اظهار کرد: دو جوان سوار بر موتورسیکلت ساعت ۳ بامداد امروز در جاده ساحلی اروند صغیر در جزیره مینو در حال حرکت بودند و توسط خودرو پژو که ظاهرا از قبل این ۲ نفرموتور سوار را تعقیب می‌کرد، مورد تیراندازی قرار می‌گیرند.

وی افزود: یکی از این افراد در دم جان خود را از دست داد و نفر دوم بر اثر شدت جراحات پس از انتقال به بیمارستان طالقانی آبادان فوت می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی آبادان بیان کرد: این موضوع توسط شاهدا عینی حادثه در آن منطقه اطلاع رسانی شد و موضوع در حال بررسی است.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو جوان موتورسوار بر اثر تیراندازی افراد ناشناش به‌قتل رسیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..