تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح های صادقانه ایران برای پایان بحران سوریه

فیصل مقداد این مطلب را در در دمشق و در پی دیدار حسین جابری انصاری دستیار ویژه وزیر امور خارجه کشورمان در امور سیاسی با ولید المعلم وزیر امور خارجه سوریه بیان کرد.
این دیپلمات ارشد سوریه در ادامه گفت، در دیدارهای امروز حسین جابری انصاری با بشار اسد و ولید المعلم رئیس جمهوری و وزیر امور خارجه سوریه، دو طرف درباره کارآمدترین سازوکارها برای برون رفت از بحران سوریه به رایزنی نشستند.
فیصل مقداد با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره از طرح های سوریه در ارتباط با حل سیاسی بحران سوریه حمایت کرده و می کند، گفت، جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات و محافل سیاسی ایده ها و طرح های سازنده ای را برای برقراری مجدد امنیت و استقرار در سوریه ارایه می کند.
وی همچنین از حمایتهای بی شائبه جمهوری اسلامی ایران از سوریه، در طول سالهای جنگ علیه تروریسم قدردانی کرد و افزود، دمشق و تهران در یک سنگر در برابر دشمنان این منطقه و به ویژه آمریکا و مزدورانش ایستاده اند.
برپایه این گزارش، معاون وزیر امور خارجه سوریه خاطرنشان کرد، کشورش در کنار جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یک کشور دوست و برادر، برای مقابله با تحریم های ظالمانه و همچنین سیاستهای منطقه ای آمریکا ایستاده است.
فیصل مقداد همچنین ابراز امیدواری کرد جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در برابر طرح های امپریالسیم آمریکایی بایستد و در جهت تحقق اهداف و آرمانهای ملت "برادر" ایران گام بردارد.

49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح های صادقانه ایران برای پایان بحران سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..