تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش جنجالی سید جلال حسینی به تصمیمات کی روش + عکس

بعد از اعلام لیست بازیکنان تیم ملی ایران و عدم دعوت از برخی بازیکنان پرسپولیس که عملکرد موفقی در این مدت داشته اند، سید جلال حسینی کاپیتان این تیم به این تصمیم واکنش نشان داد.

اردوی جدید تیم ملی ایران از روز گذشته در کمپ تیم های ملی آغاز شد و بازیکنان دعوت شده به این اردو در تمرینات این تیم شرکت کردند. تیم ملی ایران برای مسابقات جام ملت های آسیا امارات که در زمستان امسال برگزار می شود در حال آماده سازی است.

بعد از اینکه کارلوس کی روش لیست تیم ملی را اعلام کرد باز هم حضور برخی از بازیکنان در این لیست کمی عجیب به نظر می رسد. بازیکنانی که در این مدت شاید تنها یک بازی برای باشگاه خود انجام داده اند و همیشه پای ثابت تیم ملی ایران هستند. کم نبودند انتخاب هایی که بی هیچ معیاری همیشه در لیست سرمربی تیم ملی ایران بوده اند. این گونه انتخاب های کارلوس کی روش شائبه هایی زیادی را برای علاقه مندان به فوتبال ایجاد می کند که چگونه بازیکنی که از اردوی قبلی تا اردوی فعلی حتی تیم نداشته است و بعد از قرار داد با یک تیم بی کیفیت از حوزه خلیج فارس و تنها با یک بازی برای این تیم مجددا به تیم ملی دعوت شده اند.

در حالی که بازیکنانی در لیگ برتر ایران هستند که عملکرد بسیار درخشانی در لیگ برتر و بازی های بین المللی در باشگاه خود داشته اند که هر چقدر هم تلاش می کنند درهای تیم ملی را بر روی خود بسته می بینند. 

نهایتا تمام این اتفاقات و تبعیض ها با یک جمله کلیشه ای که هر مربی سلیقه خود در انتخاب بازیکنان را دارد به پایان می رسد و دقیقا آنچه به جایی نرسد فریاد است.

این رفتار کادر فنی تیم ملی ایران تنها بازیکنان داخل لیگ ایران را بی انگیزه و سرد می کند. این در حالی است که کیروش مدت هاست تماشای بازی های لیگ را به دستیاران خود سپرده و حتی حاضر نمی شود از نزدیک بازیکنان داخلی را آنالیز و بررسی کند.

سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس در واکنش به عدم دعوت شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا و علی علیپور پستی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و به حمایت از هم تیمی های خود پرداخت.

حسینی معتقد است این 3 بازیکن با درخشش خوبی که در لیگ ایران و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشته اند، مستحق حضور در جمع دعوت شدگان اردوی فعلی تیم ملی ایران را داشته اند.

سید جلال حسینی

سید جلال حسینی

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/609509

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش جنجالی سید جلال حسینی به تصمیمات کی روش + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..