تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خراسان رضوی رتبه نخست کشور در شبکه گذاری گاز

خراسان رضوی رتبه نخست کشور در شبکه گذاری گاز به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حمید فانی مدیر شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به عملکرد شرکت گاز خراسان رضوی گفت: هم اکنون یک هزار و ۸۳۷ روستای گازدار با جمعیت ۴۲۹ هزار و ۸۷۳ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند هستند.


وی با بیان اینکه عملیات گازرسانی در ۶۱۰ روستای استان با جمعیت ۷۷۵۵۴ خانوار در حال اجرا است، افزود: با بهره برداری از طرح‌های گازرسانی در حال اجرا، ضریب نفوذ گاز روستایی خراسان رضوی به ۹۷.۵ درصد می‌رسد.


مدیر شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به اینکه شهر‌های گازدار استان ۷۴ شهر با ضریب ۹/۹۹ درصد است، ادامه داد: با اتمام عملیات گاز رسانی به شهر ضریب نفوذ گاز شهری به ۱۰۰ درصد می‌رسد.


فانی گفت: در بخش حمل و نقل ۱۷۸ ایستگاه CNG در سطح استان گازدار هستند.

انتهای پیام //ف. ش

178 ایستگاه CNG در سطح استان گازدار هستند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خراسان رضوی رتبه نخست کشور در شبکه گذاری گاز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..