تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزان فرزندآوری باید افزایش یابد/زنان خانه دار اردبیل بیمه می شوند

ساعت: 20:07 منتشر شده در مورخ: 1397/08/21 شناسه خبر: 1427639

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل :

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بیمه کردن زنان خانه دار در واقع به پایداری حیات خانواده ها کمک می کند و می تواند زنان را در اجرای هر چه بهتر نقش مادری در خانواده یاری رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سبلان‌ما،علی نواداد عصر  امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده اظهار داشت : سلامتی بانوان مهم ترین موضوعی است که برای موفقیت و سلامت خانواده می تواند نقش داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر مرد به تنهایی نتواند خانواده را اداره کند ، یک زن می تواند تمام امور مربوط به خانواده را به تنهایی اداره کرده و در این کار موفق باشد.

نواداد با اشاره به اقدام تامین اجتماعی در خصوص بیمه زنان خانه دار 18 تا 50 ساله خواستار اطلاع رسانی از این امر و سوق دادن زنان خانه دار به این امر شد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: زنان خانه داری که حداقل دارای 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه می باشند ، نیز می توانند بدون لحاظ شرط سنی نسبت به ارائه و تقاضا و انعقاد قرار داد بیمه اقدام کنند.

سعید بشرخواه افزود: اگر پدر خانواده فاقد پوشش بیمه ای باشد، متقاضی بیمه زنان خانه دار می تواند با پرداخت حق سرانه درمان مصوب ، فرزندان خود را بیمه درمانی نماید.

علی نواداد همپنین در جلسه مشترک شورای راهبردی جمعیت و شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان تصریح کرد: برای برخورد با مشکل سالمندی در 20 سال آینده باید از هم اکنون برنامه ریزی شده و در این خصوص نباید منتظر بخشنامه های دولتی بود.

وی بیان کرد: باید هر کس و یا گروه بنا به وظیفه ملی و انسانی خود برنامه هایی را که برای تسهیل در زندگی سالمندان در ذهن دارد، به تصمیم گیران جامعه ارائه دهد.

نواداد اظهار داشت : بیان درخواست ها از هر نقطه ای از کشور می تواند راه گشای مشکلاتی باشد که در آینده سالمندان را تهدید خواهد کرد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان اینکه در20 سال آینده حدود 30 درصد از جمعیت کشور را سالمندان تشکیل خواهند داد ، بر برنامه ریزی و عزم همه جانبه برای افزایش میزان فرزندآوری در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزان فرزندآوری باید افزایش یابد/زنان خانه دار اردبیل بیمه می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..