تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این منطقه‌های عجیب، روی زمین هستند و حقیقت دارند! +تصاویر

ساعت24-شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که تصویری را می‌بینید و از خود می‌پرسید این واقعی است یا ساختگی؟ بعضی وقت‌ها چیزهایی را می‌بینیم که بیش از انتظارمان زیبا هستند و به همین دلیل باور کردن واقعی بودن این مناظر سخت است. هرچند از این دست شگفتی‌های طبیعت کم نیستند، ما در این مطلب ۷ مورد از غیرقابل باورترین مناظر رویایی را انتخاب کردیم تا شما هم از دیدن و شناختن آنها لذت ببرید.

۱. چشمه بزرگ منشوری (Grand Prismatic Spring) در پارک ملی یلواستون

بزرگترین چشمه آب گرم در آمریکا وسعتی به اندازه ۹۰ متر دارد و تصویری خارق‌العاده را ساخته است. چشمه بزرگ منشوری به علت رنگ‌بندی خاصی که دارد شبیه به منشور است و به همین دلیل این نام را بر آن گذاشته‌اند. این طیف رنگی در اثر فعالیت باکتری‌های موجود در آب به وجود آمده است. باکتری‌هایی مثل Algae در اطراف چشمه‌های آب گرم زندگی ‌می‌کنند و رنگ‌های جالبی می‌سازند.

چشمه بزرگ منشوری (Grand Prismatic Spring) در پارک ملی یلواستون

چشمه بزرگ منشوری (Grand Prismatic Spring) در پارک ملی یلواستون

۲. مزرعه گل‌های لاله در هلند

مزارع گل زیادی در سراسر هلند وجود دارند اما مزرعه گل‌های لاله در شهر آلکمار تصویری شگفت‌انگیز می‌سازند. زمین‌های خاکی در فصل بهار سبز می‌شوند و سپس هر ردیف به رنگ قرمز، بنفش، صورتی، آبی یا زرد تبدیل می‌شود. این زمین‌ها را فقط می‌توان در نقاشی‌های کارت پستالی پیدا کرد.

مزرعه گل‌های لاله در هلند

مزرعه گل‌های لاله در هلند

۳. کوهستان دولومیت در ایتالیا

شاید تصاویر این کوهستان زیبا را قبلاً دیده باشید. رشته‌ کوه Odle در بخش شمال غربی دولومیت، یک منطقه حفاظت شده است که در حدود ۱۰ هزار هکتار طبیعت بکر و منحصر به فرد را شامل می‌شود. هرکسی با دیدن این تصاویر آرزوی رفتن به آنجا را می‌کند.

کوهستان دولومیت در ایتالیا

کوهستان دولومیت در ایتالیا

۴. ساحل قرمز در چین

اگر از شما بپرسند ساحل یا جنگل چه رنگی است امکان ندارد رنگ قرمز پاسخ اول، دوم یا حتی سوم شما باشد. اما ساحل تالابی پانجین کشور چین، هر سال در فصل پاییز به رنگ قرمزی چشم‌نواز درمی‌آید. این رنگ‌ قرمز زیبا نتیجه‌ی دستکاری تصاویر نیست، گیاهی به نام Sueda در این منطقه رشد می‌کند که در دوره‌ی خاصی قرمز رنگ می‌شود. در فصل تابستان اینجا به طور مطلق سبز رنگ است اما با رسیدن پاییز، قرمز تنها رنگی است که دیده می‌شود.

ساحل قرمز در چین

ساحل قرمز در چین

۵. تونل عشق در اوکراین

این تونل عاشقانه در جنگلی در نزدیکی شهر کلوان (Klevan) اوکراین واقع شده است. این مسیر برای انتقال چوب‌ها از جنگل به کارگاه، ریل گذاری شد و به مرور زمان درختان مسیر را احاطه کردند و یک تونل ساختند.

تونل عشق در اوکراین

تونل عشق در اوکراین

۶. مجسمه بودای بزرگ در چین

این مجسمه در دوران دودمان تانگ از دل کوه کنده شد. مجسمه بزرگ بودای شهر لشان، بزرگترین مجسمه سنگی بودا در دنیا است. مجسمه سنگی در میان کوه امی (Emei) و محل تلاقی رودهای Minjiang ، Dadu  و Qingyi واقع شده است.

مجسمه بودای بزرگ در چین

مجسمه بودای بزرگ در چین

۷. کوه رورایما در آمریکای جنوبی

بزرگترین کوه سر تخت آمریکای جنوبی با ارتفاع ۲۸۰۰ متر در مرز بین سه کشور ونزوئلا، برزیل و گویان قرار داد. بومیان می‌گویند که این دشت مسطح در اصل ریشه درختی است که همه درختان میوه و گیاهان دنیا از آن به وجود آمده است.

کوه رورایما در آمریکای جنوبی

کوه رورایما در آمریکای جنوبی

باهم مروری داشتیم بر زیباترین مکان‌ها دنیا. در کشور عزیزمان هم مکان‌های زیبا و باورنکردنی زیادی وجود دارد که سعی داشته‌ایم تا به امروز، آن‌ها را در بخش پیشنهاد ایرانگردی لست‌سکند به شما معرفی کنیم. آیا جایی هست که ما از قلم انداخته باشیم و به نظر شما زیباترین مکان ایران باشد؟ بی‌صبرانه منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این منطقه‌های عجیب، روی زمین هستند و حقیقت دارند! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..