تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یان اوبلاک عنوان بهترین گلر لالیگا را دریافت کرد

۷۹۶۰۹۷

۱۲۲ بازدید

یان اوبلاک، گلر اتلتیکومادرید برای سومین سال پیاپی، جایزه زامورا را دریافت کرد و به عنوان بهترین گلر لالیگا شناخته شد.

ورزش سه: یان اوبلاک، گلر اتلتیکومادرید برای سومین سال پیاپی، جایزه زامورا را دریافت کرد و به عنوان بهترین گلر لالیگا شناخته شد.

گلر اتلتیکو فصل گذشته تنها 22 گل در 37 بازی دریافت کرد و به واسطه دریافت کمترین گل، موفق شد عنوان بهترین دروازه بان را از آن خود کند. او پس از دریافت عنوان زامورا گفت:" دوست دارم که بشنوم بهترین گلر دنیا هستم و این هدفی است که در تمام طول زندگی روی آن کار می‌کردم.

البته این عناوین نتیجه تلاش تمام بازیکنان تیم است که به من کمک کردند کلین شیت کنم و کمتر گل بخورم. امیدوارم در سال پیش رو نیز بتوانم یک بار دیگر جایزه زامورا را از آن خود کنم."

یان اوبلاک عنوان بهترین گلر لالیگا را دریافت کرد

اوبلاک در درون دروازه اتلتیکو عملکرد فوق العاده ای داشته و این نمایش های درخشان باعث شده تا در چند فصل اخیر، باشگاه های زیادی به دنبال به خدمت گرفتن او باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یان اوبلاک عنوان بهترین گلر لالیگا را دریافت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..