تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دالیچ: در مادرید تقصیرها را گردنِ مودریچ می‌اندازند

۷۹۶۰۹۵

۶۶۴ بازدید

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی به دفاع از لوکا مودریچ پرداخت و مدعی شد که پس از شروع ضعیف او در فصل جدید، او به یک سیبل برای انتقادات تبدیل شده است.

ورزش سه: زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی به دفاع از لوکا مودریچ پرداخت و مدعی شد که پس از شروع ضعیف او در فصل جدید، او به یک سیبل برای انتقادات تبدیل شده است.

 رئال مادرید پس از 4 شکست در 12 بازی ابتدایی خود در لالیگا در رده ششم جدول قرار گرفته ولی به نظر می‌رسد با سانتیاگو سولاری، این تیم جان تازه ای گرفته و 4 پیروزی پیاپی کسب کرده است. مودریچ که برای دیدار مقابل اسپانیا در لیگ یوفا به تیم ملی کرواسی دعوت شده، نمایش های چندان خوبی در ابتدای فصل نداشته و از همین رو مورد انتقاد است. حال دالیچ به حمایت از کاپیتان تیم خود پرداخت و مدعی شد که او به سیبل انتقادات تبدیل شده است.

دالیچ: در مادرید تقصیرها را گردنِ مودریچ می‌اندازند

او گفت:" ما چند روز پیش صحبت کردیم. لوکا می‌داند که در فوتبال نوساناتی وجود دارد، که پس از اینکه یک سال عالی کار کردید، ممکن است نتوانید روی فرم بمانید و همچنان خوب کار کنید. وقتی مادرید یک بازی را می‌بازد، آنها به دنبال بازیکنان خارجی می‌گردند و تقصیر را بر گردن لوکا، تونی کروس یا بازیکن دیگری می‌اندازند. در نهایت، لوکا بهترین بازیکن جهان است."

شاگردان دالیچ در لیگ یوفا با کسب تنها 1 امتیاز در قعر گروه A قرار دارند ولی دو دیدار با انگلیس و اسپانیا پیش روی آنهاست که می‌تواند نجاتشان دهد. دالیچ ادامه داد:" فکر می‌کنم نسبت به بازی اول در فرم خیلی بهتری هستیم. اسپانیایی ها از آن موقع مقابل انگلیس شکست خوردند. ما به دو پیروزی نیاز داریم. انتظار دارم ورزشگاهمان پر شود، پیروزی در این دیدار می‌تواند فرم ما را برای قهرمانی اروپا حفظ کند."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دالیچ: در مادرید تقصیرها را گردنِ مودریچ می‌اندازند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..