تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل Pixel 3 در حین شارژ شدن داغ می‌شود +تصاویر

گوگل Pixel 3 در حین شارژ شدن داغ می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی است که گوشی‌های پرچمدار گوگل یعنی Pixel 3 و Pixel 3 XL را معرفی کرده است اما از زمان عرضه آن‌ها، کاربران زیادی از آن‌ها به دلیل کم شدن برخی قابلیت‌ها و به وجود آمدن برخی مشکلات از آن شکایت کرده‌اند. در آخرین شکایتی که از این اشکالات این گوشی‌ها به گوش می‌رسد، این است که Pixel 3 و Pixel 3 XL به دلیل افزایش دمای غیر طبیعی در هنگام شارژ خاموش می‌شوند.

خاموش شدن دستگاه‌های پیکسل گوگل توسط چند کاربر گزارش شده است و چندان باعث جنجال نشده است. در هر صورت، یک مشکل جدی برای شرکت گوگل به حساب می‌آید که احتمالا باعث خواهد شد تا این کمپانی مجبور به تعصویض گوشی‌هایی شود که این مشکل را دارند. به نظر می‌رسد که این مشکل از زمانی آغاز می‌شود که Pixel 3 به شارژ وصل می‌شود و همزمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از کاربران گزارش داده‌اند که شارژ کردن Pixel 3 با استفاده از پیکسل استند و تماشا یا گرفتن ویدئو با آن باعث می‌شود که این گوشی بسیار داغ و سپس خانوش شود.

این در حالی است که یکی از کاربران عنوان کرده که گوشی خود را تعویض کرده و دیگر مشکل داغ شدن برای گوشی جدیدش اتفاق نیفتاده است. از همین رو می‌توان نتیجه گرفت که برخی از گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL عرضه شده در بازار دارای مشکل هستند که دمای آن‌ها به شدت بالا می‌رود. به نظر می‌رسد که دستگاه‌های Pixel و Pixel 2 دچار مشکلاتی از جمله داغ شدن بیش از حد و شارژ شدن داشته‌اند اما مشکلات گزارش شده یکسان نیستند.

گفتنی است، گوگل هیچ راه حلی برای این مشکل ارائه نداده است اما گوشی کاربرانی که با این مشکل مواجه هستند، با یک گوشی دیگر تعویض می‌کند.

بیشتر بخوانید: اندروید پشتیبانی از نمایشگرهای تاشو را آغاز کرد

انتهای پیام/

اشکال جدیدی برای گوشی‌های Pixel 3 پیدا شده است +تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل Pixel 3 در حین شارژ شدن داغ می‌شود +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..