تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی بورس خرید و فروش خودرو

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران حمیدرضا تحصیلی ضمن بازدید ازمراکز خرید و فروش خودرو شهید دوران و آیت الله سعیدی گفت: بورس خرید و فروش خودرو برای برندهای مطرحی که در کشور نمایندگی دارند، ایجاد می‌شود.

در این بازدید از ارائه پیشنهاد راه اندازی مراکز خرید و فروش جدید در شهر تهران خبر داد و گفت: مکان یابی‌های جدیدی در نقاط مختلف مناطق 22 گانه در راستای راه اندازی این مراکز انجام شده است.

وی همچنین به راه اندازی بورس خرید و فروش خودرو در مراکز 4 گانه اشاره کرد و افزود: بورس خرید و فروش خودرو برای برندهای مطرحی که در کشور نمایندگی دارند، ایجاد می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی بورس خرید و فروش خودرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..