تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگروهی ویژه برای رسیدگی به اعتراضات دانشجویان دانشگاه تهران تشکیل شد

تشکیل کارگروه ویژه برای رسیدگی به اعتراضات دانشجویان دانشگاه تهران نسبت به اخذ شهریهحسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص  آخرین وضعیت اقدامات کارگروه تشکیل شده درباره شهریه دروس جبرانی دانشجویان این دانشگاه گفت: در حال حاضر با دستور ریاست دانشگاه کارگروهی ویژه  برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شده است ، این هیات در حال انجام کارها و وظایف محوله است و باید در بررسی‌های خود  موضوعات را به هیات رئیسه و هیات امنا دانشگاه گزارش دهد، ضمن اینکه این کارگروه ‌ها دانشکده به دانشکده در حال رصد امورات مرتبط با این موضوع هستند.

وی ادامه داد: درواقع دریافت این شهریه طبق مصوبه هیات امنا دانشگاه است و مسئولین و مدیران  ملزم به اجرای آن هستند.

حسینی گفت: مصوبه هیات امنا دانشگاه تهران مربوط به سال 88 است و تاکنون هم اجرایی شده اما تعدادی از دانشکده‌ها متأسفانه شهریه دروس جبرانی را به دانشجویان در زمان مشخص اعلام نکردند و همین عدم اطلاع‌رسانی به موقع مشکل‌ساز و موجب شائبه شده است.

وی اضافه کرد: ممکن است برخی از کلاس‌ها نباید برگزار می‌شد، یا اینکه شهریه اعلامی فراتر از شهریه دریافتی از دانشجو و برخلاف مصوبات هیأت امنا بوده باشد که در این صورت قطعا با تشکیل این کارگروه بسیاری از دغدغه‌های دانشجویان معترض مرتفع می شود.

معاون آموزشی دانشگاه تهران یادآورشد: برخی دانشکده‌های این دانشگاه می‌توانستند برخی دروس جبرانی را برگزار نکرده و یا اینکه شهریه مازادی دریافت نکنند، اما بهتر است تا زمان گزارش نهایی این کارگروه ویژه کمی منتظر بمانیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگروهی ویژه برای رسیدگی به اعتراضات دانشجویان دانشگاه تهران تشکیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..