تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اینگونه حرفه ای به اروپا سفر کنید..

اینگونه حرفه ای به اروپا سفر کنید..

دو روز اول در پایتخت فرانسه، پاریس باشید، زمانی برای صرف قهوه، ناهار در Bistros – اغذیه فروشی های کوچک – و قدم زدن در کنار رود Seine و کانال St-Martin بذارید.

در روز سوم و چهارم، به دره Loire بروید و تاریخ سلطنت رنسانس در Château de Chambord و Château de Chenonceau را ببینید و لذت ببرید. یا این دو روز را در نرماندی باشید، به دیدن کلیسای نتردام بروید، Bayeux tapestry یا پارچه گلدوزی شده ای که رویدادهای منجر به تسخیر انگلستان توسط نورمن‌ها در سده یازده میلادی را به تصویر کشیده و بیشتر درباره ویلیام فاتح و هارولد گادوینسن و سرانجامِ نبرد هیستینگز است را تماشا کنید، برخورد موج های دریا به صخره ها در Mont St-Michel ببینید، و – شاید هم تاریخ مدرن برای شما احساسات برانگیز باشد – به دیدن ساحل Utah که در آن اولین عملیات در جبهه نرماندی در جنگ جهانی دوم با نام D-Day انجام شد.

روز پنجم و ششم، برای دیدن نقاشی غارها به دره Vézère بروید. این غارها، در اطراف شهرهای Les Eyzies-de-Tayac-Sireuil و Montignac هستند. یا می تونید در Sarlat-la-Caneda اقامت داشته باشید، که خود شهر نمایشگاهی از برخی معماری های دوران قرون وسطا و بازار مواد غذایی شگفت آوری را، نشان می دهد.

روز هفتم، تجربه 12 ساعته در بوردو داشته باشید، با تور فرانسه مزه کردن نوشیدنی های این شهر در La Cité du Vin را از دست ندهید و حتما یک سر به موزه نیروی دریایی در این شهر به نام Musée de la Mer et de la Marine بزنید.

روز بعد – روز هشتم، سه ساعت رانندگی کنید تا به دیوارهای شهر Carcassonne، شهر تاریخی Roman Nîmes و پل های سه طبقه Pont du Gard را در شهر Vers Pont du Gard ببینید. و 2 روز بعد را در جنوب فرانسه که محلی برای گذران زندگی افراد ثروتمند فرانسه است، بگذرانید؛ موناکوی فوق العاده گریس کلی، St-Tropez زیبای بریجیت باردو، نقاش هنرمند ماتیس را در نیس می بینید.
برای دیدن آفرهای تور فرانسه کلیک نمایید.

4 روز آخر رو به ایتالیا سفر کنید و اما در مورد ایتالیا بیشتر بدانید..

همه چیز را درباره سرزمین پیتزا، ماکارونی و پیزا با مطالب جالبی که درباره ایتالیا در اینجا مطرح می کنیم، بدانید!

اینگونه حرفه ای به اروپا سفر کنید..

وقتی به ایتالیا فکر می کنید، چه چیزی به ذهن شما می رسد؟ برج کج پیزا؟ شاید پیتزا و پاستاهای خوشمزه؟ خوب، این کشور باور نکردنی، خیلی بیشتر از این موارد است – خودتون ببینید که با این مواردی که در پایین مطرح می کنیم، چقدر کشور جالبی هست…

ایتالیا: جغرافیا و چشم انداز

ایتالیا شبه جزیره ای به شکل چکمه است که از جنوب اروپا به دریای آدریاتیک، دریای Tyrrhenian، دریای مدیترانه و دیگر دریاها می رود. موقعیت مکانی این کشور در طول تاریخ ایتالیا، نقش مهمی ایفا کرده است.

دریا اطراف ایتالیا را احاطه کرده است، و کوه ها از داخل کشور عبور می کنند و سرزمین ایتالیا را به چند منطقه تقسیم می کنند. رشته کوه های آلپ در سرتاسر قسمت بالای ایتالیا قرار گرفته اند و دریاچه های یخی طولانی در بین این رشته کوه ها قرار دارد. از انتهای غربی رشته کوه آلپ، کوه های Apennines به جنوب شبه جزیره کشیده شده اند.

در غرب Apennines ، تپه های جنگلی است که بسیاری از شهرهای تاریخی ایتالیا از جمله رم، در این قسمت از شبه جزیره قرار دارند. در جنوب شبه جزیره، سواحل گرم و خشک و دشت های حاصلخیز وجود دارد که زیتون، بادام، انجیر و دیگر محصولات کشاورزی کشت می شوند.

طبیعت زیبای ایتالیا

اینگونه حرفه ای به اروپا سفر کنید..

برای 22 قرن متوالی، ایتالیایی ها و اجدادشان به شکار حیوانات وحشی، دامپروری و کشاورزی مشغول بوده اند. در نتیجه، جنگل هایی که بعدها مناطق وسیعی از کشور را پوشانده بودند، از بین رفته اند. اما مکان های دور افتاده این کشور همچنان غیر مسکونی و با طبیعت وحشی است که توسط انسان ها دستکاری نشده است. دامنه های پایین تر رشته کوه آلپ در ایتالیا، با جنگل های ضخیم پوشانده شده است و در بالای این جنگل ها چمنزارهایی است که در آن گل های وحشی می رویند.

در میان پستانداران شگفت انگیز موجود در ایتالیا، سیاهگوشهای Eurasian، گرگ ایتالیایی، گوزن های کوچک و حشره خوار اتروسی – کوچکترین پستاندار زمین در جهان! – پیدا می شوند. با این حال، متاسفانه، فعالیت های انسانی و از دست دادن زیستگاه، بسیاری از حیوانات عالی ایتالیا در معرض انقراض هستند. برای محافظت از آنها، پارک های ملی مانند پارک ملی Abruzzo – تنها مکان در جهان است که می تواند خرس قهوه ای مارسیکایی که در خطر انقراض قرار دارد را پیدا کنید – برپا شده اند.

در سرتاسر ایتالیا، میلیون ها پرنده زیبا در طی مهاجرت سالیانه خود به آفریقا، در این کشور برای استراحت توقف می کنند.

برای مشاهده آفرهای تور ایتالیا کلیک کنید!

و اما مراحل خرید بلیط:

خرید بلیط هواپیما با استفاده گسترده از خدمات رزرو آنلاین بسیار ساده شده است. مسافران می توانند قیمت ها و مسیرهای مختلف را با استفاده از سایت های رزرو آنلاین مقایسه کنند و تنها با چند کلیک ماوس، بلیطی رزرو کنند. مهم ترین مهارت هایی که شما برای خرید بلیط هواپیما نیاز دارید، یک میزان کوچک از مهارت در اینترنت و آگاهی سازمانی است تا برای بهترین قیمت ها از پیش برنامه ریزی کنید.

مشخص کردن تاریخ سفر

تاریخ سفر خود را مشخص کنید. اغلب، رزرو بلیط هواپیما این اطمینان را ایجاد می کند که شما می توانید از میان مسیرهای مختلف و قیمت های ارزان تر انتخاب کنید.

سریعتر برای خرید بلیط اقدام کنید

به سرعت قیمت ها را بررسی کنید. حتی اگر شما فقط یک ایده کلی از زمانی که سفر هوایی که قرار است انجام دهید داشته باشید، ایده خوبی برای شروع خرید بلیط هواپیما است. اگر پرواز شما در دوره تعطیلات اصلی مانند کریسمس یا سال جدید است، نزدیکی تاریخ سفر شما به روزهای پر جنب و جوش و پر ترافیک بر شانس شما در گیر کردن در یک تصادف، از دست دادن یک پرواز یا فقط تجربه مسافرتی ناخوشایند تاثیر زیادی دارد. سریع رزرو کنید!

آژانس مسافرتی سام سیر، در زمینه ویزای توریستی شنگن از طریق سفارت اسپانیا در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران این مسیر که با این آژانس افتخار همراهی را داده اند، را دارا می باشد و با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و مطلع در این زمینه می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور اروپا، تور ایتالیا، تور رم، تور فلورانس، تور ونیز، تور میلان و … را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد. پایان رپورتاژ آگهی/

منبع: بلیط خارجی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اینگونه حرفه ای به اروپا سفر کنید..»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..