تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وحدت‌ میان شیعه و سنی نماد بارزی از ماهیت دینی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ علی اصغر جمشید نژاد در جلسه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب استان گیلان به قرارگرفتن در آستانه میلاد باسعادت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و هفته وحدت اشاره کرد و افزود: در اجرای سیاست‌ها باید طوری عمل کنیم که اهل تسنن استمرار نظام جمهوری اسلامی را در مسیر تحقق منافعشان بدانند و احساس تبعیض نکنند.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت اهل تسنن در بخش‌های اجرایی نشان از اهتمام دولت در جهت ایجاد وحدت بیشتر میان مذاهب شیعه و سنی دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از نگاه ها در سطح دنیا به نوع رفتار ما نسبت به اهل سنت معطوف است، اظهار داشت: دولت های متخاصم با ایران اسلامی برای اختلاف افکنی میان مذاهب تسنن و تشیع تحرکات بسیاری دارند که تمرکز بر اشتراکات موجود این توطئه ها را خنثی می کند.

وی بر لزوم شناسایی و گسترش نقاط مشترک بدون مناقشه میان ۲ مذهب شیعه و سنی تاکید و تصریح کرد: هنر و ورزش، بهترین زمینه‌ها برای تقریب بین شیعه و سنی است که باید در این خصوص بیشترین سرمایه‌گذاری را داشته باشیم.

وی بر ضرورت توجه به نسل جوان اهل تسنن و تشیع و همگرایی بیشتر میان آنان تاکید کرد و گفت: در اجرای برنامه‌های هفته وحدت باید نوآوری داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: صدا و سیما علاوه بر دعوت از کارشناسان مذهبی و تبلیغی از چهره‌های هنرمند اهل تسنن نیز برای اجرای برنامه‌های متنوع دعوت کند.

وی افزود: دستگاه های اجرایی استان نیز در اجرای هرچه بهتر برنامه‌های هفته وحدت کمال همکاری را داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز به برنامه‌های پیش بینی شده برای اجرا در هفته وحدت اشاره کرد و گفت: نشست مشترک مبلغان اهل تسنن و تشیع، دیدار با ایثارگران و خانواده شهدای اهل تسنن، محفل انس با قرآن، شب شعر و برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در شهرستان های سنی نشین بخشی از برنامه‌های هفته وحدت امسال است.

در این جلسه هریک از اعضاء به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود در راستای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم ایام هفته وحدت پرداختند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وحدت‌ میان شیعه و سنی نماد بارزی از ماهیت دینی انقلاب اسلامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..