تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش بانوان مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان در المپیاد سراسری ورزشی

به گزارش خبرآنلاین لرستان،  دومین دوره المپیاد سراسری دارت کارکنان تامین اجتماعی ویژه بانوان در شهر توریستی  سرعین اردبیل با حضور ٦٧ شرکت کننده از ١٨ استان پس از دو روز رقابت نزدیک و حساس به پایان رسید.
این مسایقات با حضور کارمندان بانوی سازمان تامین اجتماعی ١٨استان کشور به میزبانی اداره کل تامین اجتماعی استان اردبیل و در شهر توریستی سرعین در دو بخش انفرادی و دوبل تیمی برگزار شد  در پایان در بخش انفرادی ثریا سپاهی از اردبیل مقام اول، مهدیه جمهور از آذربایجان شرقی مقام دوم و خانم سمیرا میرولی پور از لرستان و طیبه عباسی از آذربایجان شرقی مقام سوم مشترک را کسب کردند.

درخشش تیم لرستان در بخش حذفی مسابقات
در بخش دوبل تیمی نیز رقبا بصورت حذفی با یکدیگر مسابقه دادند و تیم استان لرستان در فینال با غلبه بر خراسان رضوی روی سکوی قهرمانی ایستاد تا خراسان رضوی نائب قهرمان شود،تیم‌های دوبل استان اردبیل و ایلام نیز بطور مشترک رتبه سوم این مسابقات را کسب کردند.
پس از آن شرکت کنندگان در دو بخش انفرادی و تیمی رقابت کردند؛ رده بندی مجموع تیمی استان‌ها نیز مشخص شد تا بترتیب استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و لرستان در جایگاه‌های اول تا سوم بایستند. مراسم اختتامیه رقابت‌ها پس از برگزاری بازی‌ها در محل برگزاری مسابقات برگزار و شرکت کنندگان الواح تقدیر، مدال‌ها و جوایز خود را دریافت کردند.اعضای تیم دارت مدیریت درمان تأمین اجتماعی لرستان عبارت بودند از خانمها؛سهیلا شباهنگ،راضیه ولی زاده و سمیرا میرولی پور.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش بانوان مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان در المپیاد سراسری ورزشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..