تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخوندی در حوزه مسکن کاری نکرد/ حرف و عمل او متناقض است

آخوندی در حوزه مسکن کاری نکرد/ حرف و عمل او متناقض استبه گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مقداد همتی مشاور وزیر راه و شهرسازی دولت دهم عملکرد آخوندی در بخش مسکن در خصوص عملکرد آخوندی در وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: فردی که در حوزه مسکن هیچ عملکردی نداشته است، اصلاً قابل نقد نیست. کسی که در طول پنج سال وزارت هیچ کاری برای مسکن نکرده است را چگونه می‌توان نقد کرد؟

وی ادامه داد: عملکرد مَسکنیِ آخوندی تقریباً هیچ بود و مسکن مهر را نتوانست در طول پنج سال وزارت خود تکمیل کند؛ بنابراین فعالیت‌های آخوندی امکان قضاوت ندارد.

این کارشناس بازار مسکن افزود: تنها کاری که آخوندی در حوزه مسکن کرد، این بود که نام شرکت «عمران و بهسازی شهری ایران» را به شرکت «بازآفرینی شهری» تبدیل کرد؛ وی حتی در حوزه بازآفرینی شهری نیز نه به صورت کلان و نه به صورت پروژه‌محور اقدامی انجام نداد.

همتی تصریح کرد: آخوندی در حوزه شهرسازی هم علی‌رغم انتقادات و مخالفت‌هایش با قالیباف و نجفی، نتوانست هیچ چارچوب و قاعده‌ای در خصوص شهرسازی در کلانشهر تهران بخصوص در زمینه تراکم و بازآفرینی شهری انجام دهد. با این حال معلوم نیست آخوندی با این کارنامه تقریباً هیچ در وزارت راه و شهرسازی، می‌خواهد شهردار تهران شود.

وی با بیان اینکه آخوندی مدعی است که نظریه‌پرداز است، گفت: یکی از این نظریه‌های آخوندی، عدم مداخله نهاد‌ها در اقتصاد است که بار‌ها در زمینه آن اظهارنظر کرده است، اما اولین قراردادی که آقای آخوندی در وزارت راه و شهرسازی امضا کرد، واگذاری پروژه آزادراه تهران ـ. شمال به یکی از کلان نهاد‌ها بود.

این کارشناس بازار مسکن تأکید کرد: اگر آخوندی اعتقاد به مداخله دولت در ساخت و ساز ندارد یا می‌گوید با طرح مسکن مهر مخالف است، چرا با ساخت مسکن اجتماعی در شهر‌های جدید، از بودجه شرکت عمران شهر‌های جدید مخالفت نکرد؟

وی با تأکید بر اینکه نظریه‌پردازی‌های آخوندی با عملکردش متفاوت است، اظهار داشت: نظریه‌پردازی‌های آخوندی کاملاً انتزاعی است، چون هیچ‌گاه کار اجرایی و عملیاتی نکرده و نحوه تعامل با مردم را نمی‌داند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی دولت دهم با بیان اینکه آخوندی در این سال‌ها تنها در طبقه پانزدهم وزارت راه و شهرسازی مستقر بود و دستور صادر می‌کرد، گفت: اینکه این دستورات انجام شود یا خیر، برایش مهم نبود.

همتی درباره یکی دیگر از تفاوت‌های عملکرد آخوندی با نظراتش خاطرنشان کرد: وی همواره با تزریق پول پرقدرت بانک مرکزی در مسکن مهر مخالف بود، اما خودش اولین نفری بود که از پول پرقدرت برای صندوق پس‌انداز مسکن یکم استفاده کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخوندی در حوزه مسکن کاری نکرد/ حرف و عمل او متناقض است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..