تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای در سنندج

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،افشین خوش‌گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان پیش از ظهر امروز در آئین نمادین افتتاح پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای که در دبستان استقلال ناحیه یک سنندج برگزار شد، گفت: هدف از اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی در مدارس این است که در کنار مسائل آموزشی، به موضوع شادابی، سلامت جسمانی، روحی و روانی اهمیت داده شود.

وی افزود: المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای از برنامه‌های محوری و اولویت‌دار معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان کردستان است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: ایجاد نشاط و شادابی در مدارس، تقویت مشارکت محوری و مشارکت‌پذیری و نهادینه‌سازی کارگروهی در دانش‌آموزان از اهداف برگزاری المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای است.

 خوش‌گوار همچنین مشارکت فعال مدیران مدارس در برنامه‌های تربیت بدنی، همراهی معلمان و اولیای دانش‌آموزان با بحث‌های ورزشی و در نهایت استعدادیابی ورزشی را از دیگر اهداف برگزاری این المپیاد برشمرد.

وی با بیان اینکه المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای در ۱۲ رشته برگزار می‌شود، اضافه کرد: امسال شاخص پوشش دانش‌آموزان در المپیاد درون‌مدرسه‌ای ۸۶ هزار نفر است که بنا داریم این شاخص را به ۱۵۰ هزار دانش‌آموز برسانیم.

وی عنوان کرد: المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای در کنار سایر برنامه‌های مکمل تربیت بدنی، چون طرح حیاط پویا، ورزش صبحگاهی، کانون‌های ورزش درون‌مدرسه‌ای و ورزش با خانواده می‌تواند بسیار موثر و مفید باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که امر به ورزش، امر به معروف است، تصریح کرد: اگر جامعه ما به ورزش کردن روی بیاورد قطعا جامعه‌ای سالم و شاداب خواهیم داشت.

گفتنی است؛ رژه تیمی دانش‌آموزان در رشته‌های دوو میدانی، شطرنج، فوتسال، بدمینتون، کاراته، شنا، والیبال و بسکتبال، برافراشته شدن پرچم المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای، روشن کردن مشعل المپیاد، قرائت سوگندنامه و اجرای نمادین چند رشته ورزشی از دیگر برنامه‌های شاد و مفرح المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای بود.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..