تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب نشان برنز پینگ پنگ باز کردستانی در رقابت های کشوری

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت های تنیس روی میز قهرمانی هوپس پسران با حضور استان های سراسر کشور به میزبانی استان قزوین برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این رقابت ها ۱۲۰ پینگ پنگ باز به نمایندگی از استان های سراسر کشور به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم کردستان با شش نماینده در این رقابت ها حضور پیدا کرد و توانست یک نشان برنز و یک جایگاه چهارم این رقابت ها را کسب کند.

در دیدار پایانی رقابت های تنیس روی میز هوپس پسران، سامران کریمی پینگ پنگ باز  کردستانی پس از نمایندگان گلستان و مازندران بر سکوی سوم ایستاد و صاحب نشان برنز شد و پویان نعلی دیگر نماینده کردستان در جایگاه چهارم قرار گرفت.

گفتنی است، تیم کردستان با سرپرستی اسماعیل احمدی و مربیگری فواد زارعی مقدم در این رقابت ها حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/م

پینگ پنگ باز کردستانی نشان برنز رقابت های کشوری را از آن خود کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب نشان برنز پینگ پنگ باز کردستانی در رقابت های کشوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..