تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استان قم از سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی خورشیدی حمایت می کند/مشکلات بانکی ازعوامل کندی پرداخت تسهیلات رونق تولید درقم است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد؛

سیجانی مشکل تأمین ارز را مهم‌ترین چالش سرمایه‌گذاری در انرژی‌های خورشیدی دانست وگفت:از سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های خورشیدی حمایت ویژه می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمود سیجانی  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در سی و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد،گفت: نوسانات نرخ ارز حجم سرمایه در گردش واحدهای تولیدی را کاهش داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم حجم کل اعتبارات پرداخت‌شده در قالب تسهیلات رونق تولید را مورد توجه قرار داد و گفت: تاکنون 140 میلیارد تومان درمجموع در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای طرح‌های تولیدی و صنعتی استان پرداخت‌شده است.

وی با اشاره به گزارش وضعیت و طرح‌ها و واحدهای صنعتی معرفی‌شده برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های قم اضافه کرد: تاکنون برای 22 طرح صنعتی قم 90 میلیارد تومان در دو بخش سرمایه در ثابت و سرمایه در گردش پرداخت‌شده است.

سیجانی با بیان برخی از عوامل کندی و معطلی پرونده‌های رونق تولید در بانک‌های عامل استان ادامه داد: وجود مشکلات بانکی یا پیچیدگی‌های ویژه بانکی از عوامل مهم در کندی پرداخت تسهیلات رونق تولید در قم بوده که باید برای بهبود این وضعیت نیز تدبیر درستی در نظرگرفته شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره مبحث واردات پنل های خورشیدی و حمایت استان قم از سرمایه‌گذاری در این حوزه اشاره کرد: متقاضیان زیادی در این بخش وجود داشته که مشکل تأمین ارز مهم‌ترین دغدغه این سرمایه‌گذاران برای ورود و سرمایه‌گذاری در این بخش بسیار حیاتی است.

وی با تأکید بر اینکه 80 درصد از تسهیلات رونق تولید استان توسط بانک صنعت، معدن و تجارت پرداخت‌شده بیان کرد: بانک صنعت معدن قم 69 میلیارد تومان برای 12 طرح صنعتی در سال پرداخت کرده است، بانک ملی برای دو طرح صنعتی 1 میلیارد و 850 میلیون تومان در قالب تسهیلات رونق تولید پرداخت کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: سعی شده در جلسات مشترک با وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور اختیار واحدهای با بیشتر از 100 نفر اشتغال برای پرداخت تسهیلات و مسائل دیگر به استان واگذار شود تا علاوه بر کاهش حجم تردد به تهران روند پرداخت تسهیلات نیز با سرعت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/ح

حمایت ویژه استان قم از سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی خورشیدی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استان قم از سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی خورشیدی حمایت می کند/مشکلات بانکی ازعوامل کندی پرداخت تسهیلات رونق تولید درقم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..