تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی قم منصوب شد

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمد رضا آشتیانی در این احکام حمید یزدانی، مدیرکل میراث فرهنگی قم به عنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر این اداره کل منصوب کرد.

حمید یزدانی، خُلق نیکو و زبان نرم را یکی از راه‌های موثر در ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و تاکید کرد: باید برای ترویج این فریضه الهی به دنبال راه‌های نوین باشیم.

در این جلسه مدیرکل میراث فرهنگی استان قم گفت: امر به معروف یکی از واجباتی است که از حساسیت بالایی برخوردار است، هنر آن است که امر به معروف را با زبان روز و نه با زبان زور ترویج کنیم.

او تصریح کرد: به امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان یکی از مقوله‌های فرهنگی – دینی نگاه کرد و با فراهم کردن فضا و استفاده از نیروهای فرهنگی می‌توانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/ح

اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل میراث فرهنگی استان قم معرفی شدند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی قم منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..