تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح اولین پالایشگاه گیاهان دارویی در ایران/ در صادرات گیاهان دارویی ضعیف هستیم

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین عصاره دبیر جشنواره گیاهان دارویی در افتتاحیه این نمایشگاه که در مصلای تهران در حال برگزاری است با اشاره به واردات و صادرات مواد اولیه گیاهان دارویی گفت: نقش گیاهان دارویی درصنایع مختلف خود را نشان می‌دهد؛ ساخت تجهیزات پیچیده برای گیاهان دارویی توسعه داشته است. غنای گیاهان دارویی در  ایران بالاست وی ادامه داد: به دلیل شرایط آب و هوای ایران بسیاری از گیاهان دارویی در ایران تولید می‌شود و زنجیره صادرات کشور و غنای گیاهان دارویی در سرزمین ایران بالا است.

عصاره درباره تولید مواد اولیه برای گیاهان دارویی گفت: در تولید مواد اولیه گیاهان دارویی ضعیف هستیم و باید بتوانیم مواد اولیه را تولید کنیم.

گردش مالی در صادرات زعفران ضعیف است دبیر جشنواره گیاهان دارویی با اشاره به ضعف ایران در صادرات گفت: ۹۰ درصد زعفران جهان در ایران تولید می‌شود اما در صادرات آن ضعیف هستیم و گردش مالی ایران در این حوزه ضعیف است.

وی با اشاره به پالایشگاه گیاهان دارویی اظهار کرد: اولین پالایشگاه گیاهان دارویی با ۱۲۰ میلیارد اعتبار افتتاح می‌شود.

عصاره با بیان اینکه مسئول اجرایی کردن سند جامع گیاهان دارویی، معاون علمی است؛ گفت: با دستورات معاون رئیس جمهور تمام دستگاه‌های ذی‌ربط مسئول تدوین نقشه راه شدند.

دبیر جشنواره گیاهان دارویی با اشاره به سازمان‌های متولی برای ترویج صنعت داروی گیاهی اظهار کرد : تمام دستگاه‌های متولی از جمله وزارت کار، وزارت علوم و سازمان فنی حرفه‌ای برای تولید گیاهان دارویی و ترویج صنعت آن دست به کار شده‌اند.

وی درباره شعار سال گفت: این جشنواره با هدف ترویج شعار سال و در راستای تولید کالاهای داخلی بوجود آمده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح اولین پالایشگاه گیاهان دارویی در ایران/ در صادرات گیاهان دارویی ضعیف هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..