تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت تبلیغ ۳۶ قلم کالا + فهرست اقلام

ممنوعیت تبلیغ ۳۶ قلم کالا + فهرست اقلامبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو اظهار کرد: به دنبال برگزاری جلسات متعدد با حضور مسئولان مربوطه در حوزه‌های بهداشت، غذا و دارو و همچنین سازمان ملی استاندارد، فهرست اقلام کالاها و اقدامات آسیب رسان به سلامت بازنگری و اولویت بندی شد.

وی افزود: به این ترتیب 36 قلم کالا و اقدام آسیب رسان سلامت، شناسایی و اولویت بندی شدند؛ به طوری که مورد اول تا ۲۲ این فهرست در اولویت نخست، ۲۳ تا ۲۸ در اولویت دوم و ۲۹ تا ۳۶ در اولویت سوم قرار گرفتند.

جهانپور با اشاره به ماده 48 قانون الحاق موارد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بند ج ماده 7 قانون احکام دایمی برنامه های توسعه کشور، ادامه داد: بر اساس همین موارد قانونی و لزوم اجرای آن و همچنین به منظور صیانت از سلامت جامعه در قبال تبلیغات اقلام این فهرست و جلوگیری از القای مصرف آنها، روز گذشته دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت در نامه‌ای به  صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما، اعمال ممنوعیت تبلیغات اقلام این فهرست در تمامی رسانه ها و موارد تبلیغاتی را خواستار شد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به تبعات مصرف این اقلام برای سلامت، ابراز امیدواری کرد که دستگاه‌های مربوطه هر چه سریع تر نسبت به ممنوعیت تبلیغ این ۳۶ قلم کالا و اقدام آسیب رسان سلامت اقدام کنند.

برای مشاهده عناوین کالا ها و اقدامات آسیب رسان سلامت به فایل پیوست مراجعه کنید.

فهرست 36 قلم کالا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت تبلیغ ۳۶ قلم کالا + فهرست اقلام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..