تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح اولین پل معلق در تهران

پل معلق آسمان در پایتخت به همراه 20 پروژه دیگر اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و خدمات شهری منطقه 2 شهر تهران روز دوشنبه در آیینی با حضور شهردار تهران به بهره برداری رسید

افتتاح اولین پل معلق در تهران

تفرجگاه پردیس کوهستانی، مرکز توسعه مشارکت های فکری شهروندان، سرای محله، توسعه فاز سوم بوستان پرواز و تعریض بزرگراه حکیم بخشی از پروژه های بهره برداری شده است.

براساس اعلام شهرداری تهران پل معلق آسمان که روی بوستان نهج البلاغه احداث شده به عنوان یکی از مقاصد گردشگری شهر تهران، اولین پل معلق پایتخت و دومین پل معلق کشور است.

نخستین پل معلق در مشکین شهر اردبیل افتتاح شده است.

این پل پیاده رو در ارتفاع 65 متری بر روی بوستان نهج البلاغه احداث شده است.

این پل تحمل بار به صورت همزمان با ظرفیت 200 نفر را دارد.

طول مفید دهانه این پل 280 متر، عرض آن 2 متر و ارتفاع حداکثر آن 80 متر است.

منطقه 2 تهران که چهار هزار و 939 هکتار واقع در شمال غرب تهران وسعت دارد از شمال به دامنه رشته کوه های البرز، حد فاصل رودخانه درکه تا فرحزاد، از جنوب به خیابان آزادی، از شرق به بزرگره شهید چمران و از غرب به بزرگراه ایت الله اشرفی اصفهانی محدود می شود.

اعتبار این 21 پروژه در مجموع حدود 55 میلیارد تومان اعلام شده است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: asriran.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح اولین پل معلق در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..