تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش حاجیلو در استقلال چیست؟

۷۹۶۰۵۳

۲۹۰ بازدید

سرپرست تیم فوتبال استقلال عملا نقشی در این تیم ندارد.

خبرگزاری میزان: در استقلال مدال ۹۷، کم اتفاقات حاشیه‌ای رخ نداده است که نمونه آخر آن اخراج روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی بود. بازیکنانی که به صحبت‌های امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در تمرین معترض شده بودند.

اکنون سؤالی که مطرح می‌شود این است که نقش اصغر حاجیلو سرپرست تیم چیست؟ چرا او نتوانسته تیم را جمع و جور کند تا بازیکنان کمتر دچار حواشی شوند؟ آیا عدم دخالت حاجیلو به این شایعه دامن نمی‌زند که او با وینفرد شفر اختلاف دارد و سعی کرده کمتر وارد جزئیات شود؟

این اختلاف در حالی است که فصل گذشته رابطه نزدیکی بین شفر و نصرالله عبداللهی بود که اکنون سرپرستی تیم از او گرفته شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش حاجیلو در استقلال چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..