تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران در اسفند ماه

طول اولین پل معلق تمام شیشه‌ای خاورمیانه که روی رودخانه هیرچایی به بهره‌برداری می‌رسد ۲۰۸ متر، عرض آن ۱/۵ متر و ارتفاع آن ۱۰۰ متر است. پل معلق تنها فاز اول این پروژه گردشگری است که طبق پیش بینی و برنامه‌ریزی صورت گرفته در تابستان ۹۷ افتتاح خواهد شد.

سه میلیارد ریال اعتبار به منظور تامین زیرساخت‌های این پروژه گردشگری در نظر گرفته شده است. این پل شیشه‌ای نخستین پل معلق در سطح کشور و جزو نمونه‌های ممتاز در سطح جهانی است.

یکی از فازهای این پروژه پل شیشه‌ای بوده و بقیه نیز شامل مجتمع‌های تجاری،‌ خدماتی و رفاهی خواهد بود.

پل معلق و زیبای مشگین شهر نیز در استان اردبیل مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل درباره طرح‌های گردشگری این استان گفت: استاندار اردبیل اهتمام ویژه‌ای به اجرای طرح «زمستان بیدار» در استان اردبیل دارد که در این زمینه چند پیست اسکی در مناطق مختلف استان اردبیل راه اندازی می‌شود.

نادر فلاحی با اشاره به اینکه در شهرستان خلخال پروژه ازناب و اندبیل نیز در دست اجرا است اضافه کرد: آب درمانی‌های مدرن نیز در مشگین شهر و کوثر نیز ایجاد می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: توافقنامه‌ای هم با دانشگاه علوم پزشکی و میراث فرهنگی و دانشگاه استانبول در راستای اعزام پزشکان حوزه آب درمانی بسته شده است و این طرح بسیار ویژه است.

فلاحی از اجرای طرح بهاری در زمستان در شمال استان اردبیل خبر داد و این طرح در شهرهای شمالی استان به ویژه پارس آباد انجام می‌شود.

چمدان

2121




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران در اسفند ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..