تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معیشت ساکنان مناطق مرزی نیاز به رسیدگی دارد/فقراخلاقی از آسیب های اجتماعی درکشور است

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت‌الله جوادی آملی عصر امروز در دیدار با رئیس‌کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور که در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء برگزار شد،گفت: حقیقت این بوده که دین‌داری بدون اقتصاد امری مشکل و دشوار است.

مرجع تقلید شیعیان اشتغال‌زایی در مناطق مرزی را مهم‌ دانست و ادامه داد: در روایات اسلامی نسبت به اشتغال آفرینی و دوری از فقر توصیه‌های بسیاری شده است چراکه دین‌داری بدون اقتصاد امری دشوار است.

وی ضرورت رسیدگی به مرزهای کشور و معیشت ساکنان مناطق مرزی را مورد توجه قرار داد اضافه کرد:مرزهای کشور باید به‌درستی ساماندهی شده و فقر و بیکاری از آن‌ها رخت برببند.

استاد برجسته حوزه علمیه تصریح کرد: یکی از مشکلات و معضلات کنونی جامعه مسئله فقر اخلاقی است، وجود چندین میلیون پرونده در دستگاه قضایی و آمار آسیب‌های اجتماعی نشانه وجود معضلی به نام فقر اخلاقی در کشور است.

انتهای پیام/ ح

فقر اخلاقی از معضلات و مشکلات اساسی کشور است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معیشت ساکنان مناطق مرزی نیاز به رسیدگی دارد/فقراخلاقی از آسیب های اجتماعی درکشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..