تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درآمد 98 میلیارد تومانی کشاورزان از فروش محصولات باغی در ماهنشان/ 21 هزار تن زرد‌آلو، انگور و سیب از ماهنشان روانه بازار شد

ساعت: 14:31 منتشر شده در مورخ: 1397/08/21 شناسه خبر: 1427489

مدیر جهاد کشاورزی ماهنشان گفت: امسال بالغ بر 980 میلیارد ریالی از محل فروش محصول باغی عاید کشاورزان ماهشان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محبتعلی عجملو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: بیش از 98 میلیارد تومان از محل فروش میوه طی شش ماهه اول سال عاید کشاورزان این شهرستان شد.

وی با اشاره به تولید محصولات باغی در شهرستان ماهنشان تصریح کرد: عمده محصولات باغی شهرستان ماهنشان زرد آلو‌، انگور و سیب بوده که با مجموع تناژ 21 هزار تن روانه بازار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان خاطر نشان کرد: درآمد حاصل از فروش این محصولات باغی برای باغداران ماهنشانی 91 میلیارد تومان بود.

وی افزود: همچنین از فروش سایر محصولات باغی شهرستان شامل ؛ گلابی، پسته، هلو و شلیل، آلبالو، آلو و بیش از 6 میلیارد تومان عاید کشاورزان شهرستان شد.

عجملو به ظرفیت‌های کشاورزی شهرستان ماهنشان در تولید محصولات باغی اشاره کرد و افزود: شهرستان ماهنشان ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف کشاورزی استان دارد.

وی به محصولات مهم باغی شهرستان ماهنشان اشاره و خاطرنشان کرد: از مهم‌‌ترین محصولات باغی شهرستان می‌توان به انگور، زردآلو، سیب و گردو اشاره کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان زردآلوی ماهنشان را مورد تاکید قرار داد و گفت: محصول زردآلوی ماهنشان در سطح کشور شناخته شده است.

وی با بیان اینکه کیفیت محصول زردآلوی ماهنشان بسیار مناسب است، افزود: کیفیت خوب این محصول موجب استقبال بالای آن در استان و کشور شده است.

عجملو با اشاره به اینکه این شهرستان ظرفیت بالایی در توسعه سایر محصولات باغی از جمله پسته دارد تاکید کرد: محصولات باغی شهرستان در کیفیت مناسبی تولید می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درآمد 98 میلیارد تومانی کشاورزان از فروش محصولات باغی در ماهنشان/ 21 هزار تن زرد‌آلو، انگور و سیب از ماهنشان روانه بازار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..