تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دوره امداد و نجات برای مددجویان زنجانی

ساعت: 13:51 منتشر شده در مورخ: 1397/08/21 شناسه خبر: 1427424

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: دوهزارو 960 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان دوره آموزشی امداد و نجات را باهدف پیشگیری وافزایش آمادگی در برابر آسیب‌ها و بلایای طبیعی سپری کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در حوزه محرومیت‌زدایی تفاهم‌نامه همکاری بین دو دستگاه منعقدشده است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و نجات برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان است.

وی بابیان اینکه برخی از مناطق استان از نقاط آسیب خیز در حوزه بلایای طبیعی است، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی امداد و نجات برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد باهدف پیشگیری و افزایش آمادگی جامعه هدف در زمان وقوع بلایای طبیعی است.

صفری ادامه داد: با افزایش سطح آگاهی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در کنار توجه به مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی منازل مسکونی جامعه هدف میزان عوارض ناشی از بلایای طبیعی در خانواده های مددجویی کاهش می‌یابد.

 مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: دوهزار و 960 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از آموزش‌های امداد و نجات با استفاده از کارشناسان جمعیت هلال‌احمر این استان در شش‌ماهه نخست امسال بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس سهمیه ابلاغی دوهزارو768نفر از مددجویان تحت حمایت بایستی در این دوره ها شرکت نمایندگفت: تعداد جامعه هدف بهره‌مند از دوره‌های آموزشی امداد و نجات به بیش از دوهزارو960 نفر رسید که  107درصد از برنامه هدف‌گذاری شده در این بخش در شش‌ماهه نخست امسال محقق شده است.

صفری از بیمه شدن منزل مسکونی و اثاث منزل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در برابر آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی خبر داد و گفت: منازل مسکونی و اثاث منزل 20 هزار 169خانوار  تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با همکاری بیمه آسیا در برابر آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی بیمه‌شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در 6ماهه نخست  امسال 26مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در اثر وقوع سیل وآتش سوزی  خسارت‌دیده‌اند، ادامه داد: به‌منظور جبران خسارت مددجویان آسیب‌دیده از بلایای طبیعی 25 میلیون و800هزار تومان از طریق شرکت بیمه آسیا پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دوره امداد و نجات برای مددجویان زنجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..