تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل شورای راهبری اقتصاد دانش بنیان دراردبیل

ساعت: 15:04 منتشر شده در مورخ: 1397/08/21 شناسه خبر: 1427473

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: شورای راهبری اقتصاد دانش بنیان در استان با هدف تقویت مراکز رشد واحدهای فناوری دانش بنیان و هدایت اقتصادی آن تشکیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما،بهمن حسین زاده پیش از ظهر امروز در جمع مدیران مراکز رشد دانشگاه های استان در در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت:ایجاد اشتغال و تولید ثروت و درآمد برای فارغ التحصیلان دانشگاهی هدف اصلی استفاده از ظرفیت مراکز رشد علم و فناوری است و برگزاری استارتاپ ها زمانی موفق و با ارزش است که منجر به جذب سرمایه، ایجاد بازار عرضه و گشایش در عرصه های تولید و فروش باشد.

وی  از برگزاری استارتاپ اشتغال و اقتصاد با پشتیبانی مالی بانک ملی کشور تا ۴۵ روز آینده در استان خبر داد و گفت: تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف و بهره مندی از توانمندی ها و تجارب واحد ها و مراکز رشد در برگزاری رویدادها باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل   پیگیری مصوبات سفر اخیر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به استان را یادآور شد و گفت:نباید از اختیارات و ظرفیت استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان برای تحقق کامل مصوبات سفر مقامات دولت استان غافل شد.

حسین زاده از ایجاد ستاد تسهیل فعالیت های مراکز رشد در استان خبر داد و گفت: با هدف رفع موانع دریافت تسهیلات و مشکلات پیش روی واحدهای فناوری و مراکز رشد ، ستاد تسهیل در استان تشکیل می‌شود و مصوبه دولت و قوانین مجلس که بر حمایت از واحدهای فناوری ، مراکز رشد و پارک علم و فناوری تاکید دارد، پشتیبان حقوقی تصمیم های این ستاد خواهد بود.

رئیس مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات و فعالیت این مرکز ارائه کرد و گفت : تسهیلات بانکی به مبلغ ۶۰ میلیون تومان با نرخ بانکی ۴ درصد و سه سال تنفس به هریک از واحدهای فناوری پرداخت می شود.

صلاحی بیان کرد : واحدهای فناوری که در مرکز رشد مستقر می شود علاوه بر استفاده از تسهیلات بانکی از خدمات نظارت و مشاوره رایگان، شرکت در نمایشگاهها ،خدمات آزمایشگاهی با تخفیف ۵۰ تا ۱۰۰ درصد، مشاوره های بیمه، مالیات ،ثبت شرکت و انشعابات آب و برق و گاز و اینترنت رایگان بهره‌مند می‌شوند و مراکز رشد این دانشگاه استعداد استقرار ۸۰ واحد فناوری را دارا است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل شورای راهبری اقتصاد دانش بنیان دراردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..