تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فضا برای محتکران و قاچاقچیان باید ناامن شود

ساعت: 16:52 منتشر شده در مورخ: 1397/08/21 شناسه خبر: 1427500

فرماندار جویبار بر ناامن کردن فضا برای قاچاقچیان کالا و همچنین پروانه دار کردن چاه‌های غیرمجاز این شهرستان در جهت کاهش قاچاق سوخت تأکید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید علی اسد بعد از ظهر امروز در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان جویبار اظهار کرد: باید آنچه را که مدنظر رهبر معظم انقلاب و در راستای تقویت تولید ملی است را با برنامه‌ریزی دست عملی کنیم.

وی بابیان اینکه باید فضا برای محتکران و قاچاقچیان ناامن شود گفت: ما باید در حیطه کاری خود و در حد توان باید حساس باشیم و فضا را برای محتکران و قاچاقچیان کالا ناامن کنیم.

فرماندار جویبار خاطرنشان کرد: تحرک و فعالیت قاچاقچیان، ضربه بزرگی به معیشت مردم و اقتصاد کشور وارد می‌کند.

اسد تصریح کرد: مبارزه با قاچاقچیان کالا بستر و فضا را برای تولیدات داخلی فراهم می‌کند که البته تولیدکنندگان داخلی نیز باید کیفیت محصولات خود را افزایش دهند تا مردم رغبتی برای استفاده از کالاهای خارجی پیدا نکنند.

وی به پروانه دار کردن چاه‌های غیرمجاز در شهرستان اشاره و عنوان کرد: با پروانه دار شدن چاه‌های غیرمجاز بهانه قاچاق سوخت گرفته می‌شود.

فرماندار جویبار بابیان اینکه باید به سمت برق‌دار کردن چاه‌های آب حرکت کنیم گفت: تأمین منابع آب‌های کشاورزی باید از چاه‌ها کاهش یابد و از آب‌های سطحی استفاده کنیم.

محمدحسین فقیه بخشدار گیلخواران نیز با اشاره به اینکه 6 هزار و 334 حلقه چاه مجاز در شهرستان وجود دارد بیان کرد: بیش از 3 برابر تعداد مجاز چاه‌های حفرشده، چاه غیرمجاز داریم.

وی افزود: باوجود افزایش چاه‌های غیرمجاز و به دنبال آن افزایش استحصال آب شیرین از آن موجب شوری آب می‌شود.

بخشدار گیلخواران با بیان اینکه چاه‌های حفرشده قبل سال 85 باید پروانه دار شوند گفت: این موضوع متأسفانه با استقبال کشاورزان مواجه نشد ولی برنامه پروانه دار کردن چاه‌های غیرمجاز را به‌طور قاطع ادامه خواهیم داد.

مهدی بهرامی مدیرعامل شرکت فراورده‌های نفتی قائم‌شهر میز در این جلسه بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و احتمال افت فشار یا قطع گاز واحدهای تولیدی و صنعتی باید تا 20 آذر برای دریافت سوخت ذخیره اقدام کنند.

وی بابیان اینکه امسال توزیع سوخت به‌صورت سیستمی انجام خواهد شد گفت: امسال با دو سامانه – سماب و پنجره واحد- کشاورزان برای دریافت سوخت باید ثبت‌نام کنند و اگر چاه آن‌ها بدون مجوز باشد سوخت به آنان تعلق نمی‌گیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فضا برای محتکران و قاچاقچیان باید ناامن شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..