تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه اسبدوانی در جرگلان برگزار می شود

ساعت: 16:54 منتشر شده در مورخ: 1397/08/21 شناسه خبر: 1427515

رئیس هئیت سوارکاری شهرستان رازوجرگلان گفت: مسابقه اسبدوانی به مناسبت هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام(ص) توسط هییت سوارکاری شهرستان و بخشداری جرگلان برگزار می شود .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، پولاد نجاهی، رئیس هیت سوارکاری شهرستان رازوجرگلان در گفتگو با ما اظهارکرد : مسابقات کورس اسب اصیل ترکمن در بخش جرگلان به مناسبت هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام (ص) برگزار خواهد شد .

 

 نجاهی افزود: هفته وحدت از ۱۲ ربیع الاول شروع می شود که به مناسبت گرامیداشت این روز این مسابقات تدارک دیده شده است .

 

وی ادامه داد : در حال حاضر جهت برگزاری بهتر این مسابقات در محل پیست اسبدوانی یکه سعود بخش جرگلان ۵۰ میلیون تومان جهت بهسازی پیست و جایگاه تماشگران هزینه شد .

 

رئیس هییت سوارکاری شهرستان، بخش جرگلان را مهد اسب اصیل ترکمن خراسان شمالی عنوان کرد و گفت : مسابقاتی این چنین باید هر ساله، چندین بار برگزار شود تا اهالی اسبداران بهره ببرند و به نشاط اهالی نیز کمک شود.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه یک روزه است، گفت: اگر اسپانسر پیدا شود و هم اینکه هییت سوارکاری حمایت بیشتری کند مسابقه یک روز به چند روز می تواند، افزایش پیدا کند .

 

گفتنی است شهرستان رازوجرگلان دارای یک هزار سر اسب اصیل ترکمن است .

خبرنگار: رحیمی

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه اسبدوانی در جرگلان برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..