تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت لبنیات سنتی قابل مدیریت نیست

ساعت: 16:52 منتشر شده در مورخ: 1397/08/21 شناسه خبر: 1427504

رئیس اتحادیه لبنیات، مرغ فروشان و قصابان بجنورد:

رئیس اتحادیه لبنیات، مرغ فروشان و قصابان بجنورد بزرگترین مشکل لبنیات سنتی در استان را به رسمیت نشناختن این محصولات توسط سازمان دامپزشکی و وزارت بهداشت دانست و گفت: براین اساس امکان تصویب نرخ نامه وجود ندارد و قیمتهای بازار لبنیات سنتی قابل مدیریت نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، حسین قاسم زاده، رئیس اتحادیه لبنیات، مرغ فروشان و قصابان بجنورد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: لبنیات صنعتی و پاستوریزه در حوزه کاری و اختیارات اتحادیه نیست و طبق قانون نظام صنفی، واحدهای صنفی براساس فاکتورهای خرید، سود مصوب شده را به صورت کلی یا جزئی اعمال می کنند.

قاسم زاده اضافه کرد: طی چند روز گذشته براساس نامه ای خواستار برگزاری جلسه ای با حضور متولیان بخش لبنیات جهت ساماندهی و نرخ گذاری لبنیات سنتی شده ایم که تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

وی بیان کرد: قیمت های بازار حساب و کتابی ندارند و قیمت هر یک کیلو شیر در بازار به صورت خرده فروشی تا 2500 تومان هم به فروش می رسد.

قاسم زاده افزود: کمبود تولید شیر در استان و شهر بجنورد نداریم، بلکه شیر توسط واسطه ها با قیمت پایین تری در استان خریداری می شود و به خارج از استان با قیمت بالاتری به فروش می رسد.

وی خاطر نشان کرد: عمده شیر جمع آوری شده از منطقه رازو جرگلان است که با قیمت 1700 خریداری می شود و با قیمت 2200 در قوچان به فروش می رسد، در حالیکه کارخانه های صنعتی برای جذب شیر و افزایش تولید رقابت زیادی با هم دارند.

قاسم زاده افزود: هم اکنون در بجنورد برای 16 کارگاه لبنیات سنتی پروانه صادر کردیم که از این تعداد 12 کارگاه مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت لبنیات سنتی قابل مدیریت نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..