تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Software Data Cable 7.1 نرم افزار انتقال فایل اندروید

Software Data Cable توسط این برنامه می توانید فایل های خود را بین گوشی های مختلف از اندروید و آی او اس گرفته تا ویندوز انتقال داده و با دانلود Software Data Cable سرعت واقعی انتقال را تجربه نمایید. این برنامه امکان ارسال محتویات و جزئیات فایل ها را نیز دارا می باشد که می توان به ارسال فرمت های مختلف تصویری و ویدئویی اشاره کرد. شما توسط این برنامه می توانید به خوبی هر فرمتی از فایل ها را انتقال داده و بین گوشی های خودشان به خوبی عملیات انتقال فایل را انجام دهند. این انتقال می تواند به خوبی سرعت بالایی را برای شما فراهم کرده و امکانات زیادی را به واسطه آن در اختیار شما قرار دهد. رابط کاربری برنامه به زیبایی می تواند به شما این امکان را بدهد تا بتوانید با چند کلیک ساده انتقال فایل ها را مدیریت کرده و در صورت نیاز آنها را کنسل کرده و یا به صورت دسته ای امکان انتقال را داشته باشید. عملیات یافتن کاربران نیز به راحتی صورت می گیرد.

با دانلود Software Data Cable کاربران می توانند به خوبی از طریق تنظیمات برنامه میزان انتقال فایل و سرعت هر کدام را تعریف کرده و یا تعیین نمایید که فایل ها در کجا ذخیره شده و هر نوع فایل ها توسط چه نرم افزاری نیز اجرا شوند. نرم افزار توانایی های زیادی داشته و باعث شده است تا عملیات انتقال با استفاده از تکنولوژی جدید وای فای بسیار بهتر و آسان تر صورت گیرد. سرعت انتقال فایل ها در این برنامه بسیار عالی بهینه سازی شده است و از گوشی های مختلفی نظیر آیپاد ها و کامپیوتر نیز پشتیبانی می نماید. برنامه روی سیستم عامل اندروید ۲٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Software Data Cable از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

 کاور-Software-Data-Cable

Software-data-cable-Screenshot-1  Software-data-cable-Screenshot-2  Software-data-cable-Screenshot-3

info

Connect Android phones, iPhone, PC, Pad, Mac and TV – send contents including files, folders, photos, video etc. wirelessly at lightning fast speed.

An must-have App that will save you time and eliminate the need of USB data cable for data transfer. Once you’ve tried it, you’ll wonder how you ever got along without it.

Changelog :

CONNECT PC updates to support Android 6.0 and above

CONNECT PC usability update to show top folders as Camera, Device Storage, External SD card, and Received

Fixed external SD card not detected issue on few devices (such as Intex Aqua Power)

Fixed crash issue on few devices when phones are connected (Especially for phones running in strict mode)

Minor UI adjustment for easy access

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Software Data Cable 7.1 نرم افزار انتقال فایل اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..