تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتادگي لگن کودکان را جدي بگيريد

افتادگي لگن کودکان را جدي بگيريد

خبرگزاري آريا – افتادگي لگن در اصطلاح عاميانه به معناي قرينه نبودن دو طرف لگن است که باعث بروز مشکلاتي در هنگام راه رفتن يا بلند کردن اشيا مي‌شود. افتادگي لگن به دلايل مختلفي بروز مي‌کند که به ترتيب شيوع، دررفتگي مادرزادي لگن، اختلاف طول دو اندام، يا ماهيت نا‌فرم عضلات تحتاني يا ستون فقرات از عوامل بروز بيماري است.
بايد اين نکته را هميشه در نظر داشت که دررفتگي زماني جدي و خطرناک مي‌شود که در زمان تولد ايجاد شده باشد، اما بموقع تشخيص داده نشود. دکتر تقي بغدادي، فوق‌تخصص ارتوپدي اطفال، توضيحاتي را در اين باره ارائه مي‌دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتادگي لگن کودکان را جدي بگيريد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..