تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلف وعده مسئولان فدراسیون جهانی پرورش اندام/ میزبانی مسابقات جهانی ۲۰۱۹ به امارات داده شد

بر خلاف وعده مسئولان فدراسیون جهانی پرورش اندام، میزبانی رقابت‌های جهانی این رشته در سال ۲۰۱۹ به اماراتی‌ها داده شد.

خلف وعده مسئولان فدراسیون جهانی پرورش اندام/ میزبانی مسابقات جهانی ۲۰۱۹ به امارات داده شدبه گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرغم وعده "رافائل سانتونجا" رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام مبنی بر دادن میزبانی مسابقات 2019 جهان به ایران ، در یک چرخش 180 درجه ای و غیر قابل باور میزبانی رقابت های سال 2019 را به امارات داده شد.

این در حالی است که اماراتی ها در مسابقات جهانی امسال جایگاهی در بین کشورهای برتر دنیا نداشتند و رشته پرورش اندام در این کشور چندان مورد توجه نیست.

گفتنی است رقابت های جهانی پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک در سال 2018 در شهر ساحلی بنیدورم اسپانیا با قهرمانی مقتدرانه ایران به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

پیام تبریک وزارت ورزش و جوانان به مناسبت قهرمانی پرورش اندام ایران در جهان

زمان بازگشت تیم ملی پرورش اندام به کشور مشخص شد

تیم ملی پرورش اندام ایران قهرمان جهان شد

انتهای پیام/

چرخش 180 درجه ای از نوع اسپانیایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلف وعده مسئولان فدراسیون جهانی پرورش اندام/ میزبانی مسابقات جهانی ۲۰۱۹ به امارات داده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..