تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوری چند هفته‌ای ناچو و کاسمیرو از میادین فوتبال

۷۹۵۹۹۹

۳۲۷ بازدید

بر اساس گزارش‌های منتشر شده دو بازیکن رئال مادرید مدتی دور از مستطیل سبز خواهند بود.

خبرگزاری تسنیم: در جریان پیروزی 4 بر 2 شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال رئال مادرید در خانه سلتاویگو در چارچوب هفته دوازدهم لالیگای اسپانیا، ناچو دچار مصدومیت شد و مجبور شد در دقیقه 71 جای خود را به مارکو آسنسیو بدهد.

خبرنگار شبکه تلویزیونی «ESPN» به نقل از منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید خبر داد این مدافع اسپانیایی از ناحیه لیگامنت زانو آسیب دیده و به مدت هشت هفته به دور از میادین فوتبال خواهد بود.

مدافع شماره «6» رئال مادرید این فصل در 13 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته است.

همچنین کاسمیرو هم که در بازی شب گذشته از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت و دقیقه 19 از باری خارج شد به مدت 3 هفته نمی‌تواند تیمش را در میادین همراهی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوری چند هفته‌ای ناچو و کاسمیرو از میادین فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..