تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمدی: کشتی نیاز به آرامش دارد

۷۹۵۹۹۵

۳۶۵ بازدید

سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد ایران اعلام کرد کشتی در وهله اول نیاز به آرامش دارد تا بتوان به خوبی کاستی‌های موجود را شناسایی و برطرف کرد.

خبرگزاری مهر: غلامرضا محمدی پس از معرفی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: ابتدا باید از رسول خادم و همکارانش در طول مدتی که برای کشتی زحمت کشید، تشکر کنم. کشتی در گام نخست به آرامش نیاز دارد تا بتوانیم کار را با قدرت استارت بزنیم.

وی تصریح کرد: به خوبی می دانم کار سخت و مسئولیت سنگینی را قبول کردم اما این کار سخت با از خودگذشتگی و توانمندی لازم به سرانجام خواهد رسید. ضمن اینکه باید تمامی اهالی کشتی دست به دست هم دهند و با احساس مسئولیت همیشگی به فکر پیشرفت و موفقیت تیم ملی باشند.

سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سئوال که چه تغییراتی در انتظار تیم ملی است؟ گفت: از من سئوال می شود از کشتی گیران باتجربه و دورمانده از تیم ملی دوباره استفاده خواهد شد یا خیر؛ نظر من نیز این است که ما هم از باتجربه ها و هم از جوانان استفاده خواهیم کرد و مطمئنا حضور کشتی گیران باتجربه در کنار نفرات جوان و کم تجربه بسیار سازنده است.

محمدی در پایان اظهار داشت: آنچه مسلم است من هم به قانون انتخابی تیم ملی پایبندم و این مساله را یک اصل مهم و اساسی می دانم. امیدوارم بتوانیم در روزهای پیش رو به خوبی کار را آغاز کنیم و به همان رشد و شکوفایی همیشگی ادامه دهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمدی: کشتی نیاز به آرامش دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..